Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی روح الهی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ذخایر سوخت به ویژه نفت سفید در مناطق سرد و کوهستانی مطلوب است و مشکلی جهت توزیع بنزین، نفت سفید، نفت گاز و سی ان جی وجود ندارد.

او با اشاره به آمادگی کامل این منطقه جهت تأمین سوخت مورد نیاز مردم گفت: منطقه آذربایجان شرقی از همان لحظات اولیه وقوع حادثه، با تشکیل مدیریت بحران در منطقه، سوخت رسانی در مناطق زلزله زده و تامین سوخت هموطنان با استاندارد‌های لازم را در اولویت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اللهی اعلام کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه کمبود و مشکل در امر سوخت رسانی می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد ۱۷ آبان حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل احساس شد.

در این زلزله در حدود ۵ هزار واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده است و در حدود ۱۲ هزار نفر در چادر یا اتاقک‌های پیش ساخته زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ج

سوخت رسانی در مناطق زلزله زده در اولویت قرار داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی توزیع سوخت مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • لزوم جبران عقب‌ماندگی صنعت برق آذربایجان شرقی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی