Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:59:05 GMT

کاهش4تا6درجه‌ای دمای شمال شرق

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۶۵۳

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا فردا (اول آذرماه) در شمال شرق کشوردمای هوا بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. ناطقان: صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۳۰ آبان ماه) در نوار شرقی کشور یعنی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان وبلوچستان و شرق هرمزگان و بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، شرق اصفهان و شرق سمنان همچنین در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی بارش پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بارندگی فردا (اول آذرماه) برای سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان و روز شنبه (۲ آذرماه) برای سواحل دریای خزر، اردبیل و به‌صورت پراکنده برای ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و روز یکشنبه (۳ آذرماه) برای استان گیلان و روز دوشنبه (۴ آذرماه) برای بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری و گیلان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز (۳۰ آبان ماه) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و جمعه (اول آذرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌ها به‌صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود. در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های خراسان جنوبی، یزد و کرمان، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز جمعه (اول آذرماه) برای ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان امروز (۳۰ آبان ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و فردا (اول آذرماه) دریای عمان و از امروز تا روز شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (اول آذر ماه) کمی ابری در بعداز ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز ۸ و ۱- سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۲ آذرماه) نیمه‌ابری،گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۶ و صفر درجه سانتیگراد می‌رسد. منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش دما ، وضعیت جوی ، بارش ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش دما وضعیت جوی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران گرم می‌شود

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و و روز شنبه (اول اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۳۱ فروردین) صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود..

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • رگبار باران و وزش باد شدید در استان‌های درگیر سیل
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • رگبار و وزش باد شدید در ۴ استان کشور
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • تهران گرم می‌شود
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است