Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دما در این استان از حوالی امشب گفت: دمای هوا تقریبا در همه نقاط استان به زیر صفر درجه خواهد رسید.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دمای هوا در این استان از امشب به طور محسوسی کاهش یافته و دما در همه نقاط استان بین پنج تا 10درجه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بارش حدودا نیم‌متری برف در ایستگاه ملاده خبر داد و افزود: بیشترین بارش برف طی 24 ساعت اخیر در ایستگاه ملاده با 45 سانتیمتر به ثبت رسیده است.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان ادامه داد: همچنین در ایستگاه‌های چاشم 35 سانتیمتر و لرد 15 سانتیمتر برف ثبت شده است.

وی از بیشترین بارش باران در ایستگاه رضوان خبر داد و گفت: رضوان با 21.2 میلمتر، باغستان با 13.5 و ایوانکی با 10.1 میلیمتر بیشترین بارندگی را در 24 ساعت گذشته تجربه کردند.

میرشجاع از افزایش شدت وزش بادها در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سرعت باد در شهمیرزاد به بیش از 65 کیلومتر در ساعت رسید . البته شدت وزش بادها در استان و خصوصا در تواحی شمالی و شرقی استان در روزهای پیش رو بیشتر هم خواهد شد.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه استان از بعدازظهر امروز جو نسبتا پایداری خواهد داشت ادامه داد: البته بارش‌های پراکنده برف و باران تا شنبه بعدازظهر در نقاط کوهستانی و شمالی استان ادامه خواهد داشت.

وی از رضوان با منفی 1.4 درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان نام برد و گفت: حسینان با 14 درجه گرمترین نقطه استان است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف و باران هواشناسي استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی بابیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، افزود: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه طی روز‌های آخر هفته هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌های برخی مناطق جنوبی در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بوده است
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • رکوردزنی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • امشب رانندگی در جاده‌های استان کرمان خطرناک است