Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@03:51:20 GMT

برف و باران در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۶۸۷

برف و باران در جاده‌های کشور

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محور‌های استان همدان بارش برف گزارش شده که لازم است رانندگان برای تردد در این محور‌ها حتما تجهیزات زمستانی شامل زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: درمحور‌های کوهرنگ - مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور شاهرود-توسکستان در استان سمنان، ارتفاعات محور‌های بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی و محور‌های هراز، کرج-چالوس، فیروزکوه و کیاسر-سمنان در استان مازندران نیز برفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از بارش باران در اکثر محور‌های استان‌های تهران، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در محور‌های قم –تهران و قم-گرمسار در استان قم، محور ساوه -تهران در استان مرکزی، محور اصفهان-شهرضا در استان اصفهان، محور زاهدان-خاش در استان سیستان و بلوچستان و محور داراب در استان فارس نیز بارش باران گزارش شده است.

به گفته رحمانی، در محور قزوین - رشت در استان قزوین، و محور‌های کرج - چالوس و هزار و فیروزکوه نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی در مور وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: ترافیک در جاده‌های کشور آرام و روان گزارش شده و در هیچ یک از معابر مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: برف و باران جاده ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد: مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد