Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر مهرام را شکست داد و با پنج برد به کار خود در لیگ ادامه می‌دهد. سعید داورپناه بازیکن با سابقه این تیم در گفت و گو با ایرنا، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: درست است که امسال تغییرات زیادی در ترکیب داشته‌ایم و چند بازیکن را از دست دادیم اما تمام بازیکنان کنونی واقعا تلاش می‌کنند و تمرین‌های پرفشاری انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم بسکتبال نفت ادامه داد: ما از تمام فرصت‌هایی که داریم استفاده می‌کنیم و تمرینات را ادامه می‌دهیم. این مساله باعث شده که هماهنگی خوبی داشته باشیم و بازیکنان به سطح خوبی برسند. به نظرم در بازی با مهرام نیز همین هماهنگی باعث شد که برنده شویم و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی برای نفت برای فصل جاری به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دارد؟ تصریح کرد: لیگ امسال شرایط بسیار متفاوتی نسبت به سال قبل دارد. تیم‌های خوبی وارد لیگ شده‌اند که بازیکنان ملی و بازیکنان خارجی دارند و تا این مرحله نیز به خوبی کار کرده‌اند. به نظرم با اینکه مدافع عنوان قهرمانی هستیم اما شرایط مثل قبل نیست. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم این است که تلاشمان را ادامه بدهیم و در هر مسابقه برای بردن وارد زمین شویم.

داورپناه همچنین افزود: مسابقات همیشه حساسیت زیادی دارند و ما هیچ بازی را ساده نمی‌بینیم. باید با کار گروهی، تمرکز بالا و با تمام توان تلاش کنیم. در هر مسابقه برای برد وارد زمین می‌شویم و حریفی را دست کم نمی‌گیریم. در این فصل هیچ تیمی دست و پا بسته نیست و اگر غفلت کنیم قطعا بازی را با باخت پشت‌سر می‌گذاریم.

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که رقابت با مهرام از هفته پنجم لیگ را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: این بازی برای هر دو تیم مهم بود. تا این هفته هر دو تیم بدون شکست بودند و تلاش بازیکنان این بود که برنده شوند. مهرام باشگاه بزرگی است که بازیکنان و مربی خوبی هم دارد. حساسیست مسابقه بسیار بالا بود و به نظرم تمرکز دو تیم نیز روی دفاع بود.

وی افزود: ما واقعا یک بسکتبال تیمی به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان درون زمین تلاش می‌کردند که برنامه‌ها اجرایی شود و خوشحالم که برنده شدیم. ما سعی کردیم تمرکز داشته باشیم و از موقعیت‌هایمان بهره ببریم و به نتیجه دلخواه برسیم. مسابقه مهمی بود و توانستیم برنده شویم.

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان گفت: بازی ما در هفته ششم لغو شده و فرصت داریم تا تمرین کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. همانطور که گفتم ما با تمام توان تلاش می‌کنیم و از هر فرصتی که داریم برای تمرین کردن بهره می‌بریم تا هماهنگ تر شویم.

تیم بسکتبال نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر دوشنبه چهارم آذر به مصاف مس کرمان می‌رود. 

برچسب‌ها تیم بسکتبال نفت آبادان لیگ برتر بسکتبال سعید داورپناه تیم بسکتبال مهرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم بسکتبال نفت آبادان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام تیم بسکتبال نفت آبادان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال مهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان