Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:47:31 GMT

حضور مردم در صحنه بحران اخیر را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۷۲۱

حضور مردم در صحنه بحران اخیر را خنثی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی چهارشنبه شب در جلسه تفسیر قرآن که در مهدیه مشهد برگزار شد، گفت: روز جمعه اول آذرماه، راهپیمایی علیه اقدامات اشرار در کشور به‌خاطر گرانی بنزین خواهد بود و بنده نیز در خطبه دوم نماز جمعه بحث مفصلی خواهم داشت.  

وی همچنین افزود: ما همیشه دشمن داشته‌ایم و تا روزی که حضرت مهدی (ع)  ظهور کند  دشمن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه گاهی اوقات در امور اجرایی کشور غفلت صورت می‌گیرد اما باید در نظر داشت که در این مواقع نیاز است مقاومت کنیم. باید این سوءتدبیرها نوعی تجربه برای ما باشد.

امام جمعه مشهد همچنین تصریح کرد: همیشه دستگاه های قضایی با همدیگر در مشهد هماهنگ هستند و بحران از قبل، قابل پیشگیری است و این امتیاز شهر مشهد است که توانست در وضعیت بحران موفق عمل کند. نکته دیگر در حل بحران در مشهد، حضور مردم در مکانهای اعلام شده برای آشوب بود و اینکه قبل از حضور اشرار، مردم حضور داشتند.

آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کرد: انقلاب تمام نشده است بلکه تا زمان ظهور امام زمان (ع)  و احقاق حق توسط ایشان طول می‌کشد و لازمه این کار مبارزه است.

کد خبر 4777424

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی جلسه تفسیر قرآن مشهد بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله بنزین قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: سستی و ناهمواری جاده‌های غالباً خاکی و صعب العبور و همچنین تاریکی و دید بسیار کم شبانه، مانع از نقش آفرینی و تلاش جهاد گونه در موقعیت‌های پرخطر سیلابی استان نشد. 


محجوبی افزود: علی رغم وجود تهدید‌های جانبی در بارش‌های رگباری کم نظیر اخیر، شب گذشته عوامل فنی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در بند‌های خاکی و مسیل‌های در معرض آسیب حاضر شدند و با رصد پیوسته خطرات احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کردند. 


گفتنی است مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت علاوه بر حضور شبانه در مکان‌های مذکور، امکانات و ماشین آلات در اختیار را برای حضور میدانی و عملیات عمرانی موردنیاز بسیج کردند. رصد لحظه‌ای آمار بارندگی براساس مدل‌های مختلف علمی و دبی ورودی رودخانه‌ها و بند‌ها و ارسال هشدار‌های لازم به مسئولین ذیربط نیز از مهمترین اقدامات این شرکت در حوادث اخیر محسوب می‌شود. 


شایان ذکر است در بارندگی اخیر، دبی اندازه گیری شده در رودخانه تفت به ۹۲ مترمکعب در ثانیه با دوره بازگشت بیش از ۱۰۰ سال رسید. این حجم از رواناب می‌تواند به خوبی گویای تلاش‌های تاثیرگذار عوامل میدانی کلیه دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و کنترل خسارات ناشی از آن باشد.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است