Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشاءالله مرشدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمع آوری سیستم های گرمایشی نفتی و گازوئیلی تا پایان سال جاری از تمام مدارس شهرستان سیروان در دستور کار نوسازی مدارس و آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: برای مدارسی که دارای علمک گاز هستند بخاری های گرمایشی ضد زلزله و برای مدارس فاقد عملک گاز نیز سیستم های گرمایشی ماهواره ای برقی سقفی نصب و سیستم های گرمایشی سوخت فسیلی جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرشدی یادآور شد: سیستم های ماهواره ای برقی برای مدارس کم جمعیت که دارای دانش آموزان زیر ۱۶ نفر است نصب و استفاده می شود و بعد از نصب علمک برای این مدارس نیز بخاری ضد زلزله نصب خواهد شد.

وی گفت: برای این سیستم های گرمایشی نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بخشی از آن را نوسازی مدارس پرداخت خواهد کرد و هم اکنون نیز سوخت فیسلی ( نفت و گازوئیل ) به اندازه کافی برای این مدارس ذخیره سازی شده است.

وی در مورد ایزوگام مدارس نیز اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به ۶ هزار مترمربع از سقف مدارس دارای اولویت ایزوگام شد و امسال نیز در صورت تامین اعتبار ۲ هزار مترمربع دیگر نیز ایزوگام یا لکه گیری می شود که در حال حاضر روستای عمارت این شهرستان با اولویت حاد در حال ایزوگام از محل منابع داخلی آموزش و پرورش شهرستان است.

شهرستان سیروان دارای ۸۵ فضای آموزشی با ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموزش است که ۷۰ درصد این فضاها متعلق به بخش روستایی است.

برچسب‌ها ایلام سوخت فسیلی مدرسه آموزش و پرورش سیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سوخت فسیلی مدرسه آموزش و پرورش سیروان ایلام سوخت فسیلی مدرسه آموزش و پرورش سیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غذا‌های مفیدی که بدن هر بیماری را تقویت می‌کند
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی