Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، سرهنگ نادر رحمانی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی امروز ۳۰ آبان را اعلام کرد.

وی درباره بارش برف گفت: در استان‌های خراسان رضوی (محور‌های قوچان-درگز، مشهد –باغچه و مشهد-ملک آباد)، مازندران (محور‌های کرج-چالوس و کیاسر-سمنان)، گلستان (محور توسکستان-شاهرود) و یزد (محور یزد-شیراز) گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اکثر محور‌های استان شمال کرمان سفید پوش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران گفت: در اکثر محور‌های استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: در ارتفاعات محور کرج-چالوس، استان فارس (محورآباده-صفاشهر)، استان قزوین (محور قزوین-رشت و قزوین -کرج)، استان خراسان شمالی (محور‌های بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه) و استان خراسان رضوی (محور‌های قوچان-درگز و مشهد-چناران) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. همچنین اکثر محور‌های استان‌های اردبیل و خراسان جنوبی مه گرفته است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محور‌هایی که نیازمند تردد با زنجیر چرخ هستند، گفت:: تردد در محور‌های استان سیستان و بلوچستان (محور کوهرنگ-بازفت) و استان گلستان (محور توسکستان -شاهرود) نیازمند زنجیرچرخ است.

سایرمحور‌های کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وضعیت جوی ترافیک نادر رحمانی بارش باران برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه

زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها