Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجتبی حمزه نژاد اظهار داشت: تا ظهر امروز شاهد تداوم فعالیت سامانه بارشی در مناطق شرقی استان خواهیم بود هرچند احتمال رگبار پراکنده در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس دور از انتظار نخواهد بود.
 
وی افزود: به تدریج از ساعات بعدازظهر و شب  شاهد کاهش ابرناکی و خروج سامانه بارشی از استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه نژاد ادامه داد: در مناطق دریایی استان به ویژه در جزایر خلیج فارس از جمله جزایر کیش و لاوان افزایش باد شمال غربی در محدوه ۴۰-۳۶ کیلومتر در ساعت (در غرب جزیره لاوان ) خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.
 
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان توصیه کرد: با توجه به مواج بودن دریا در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری شود.

وی ادامه داد: صبح جمعه در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان افزایش باد شمال شرقی خواهیم داشت که توصیه می شود احتیاط‌های لازم صورت گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: از لحاظ دمایی از جمعه تا اوایل هفته آینده در استان کاهش دمای کمینه پیش بینی می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تنگه هرمز خلیج فارس عمان هواشناسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، حیدری گفت: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ بارندگی گزارش شده است.
حیدری ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: از امروز در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی شده است.
وی توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای احتیاط شود.

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان