Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش من نهج البلاغه می‌خوانم با هدف تبیین و تشریح برنامه‌های نهج‌البلاغه خوانی برای زنان سرپرست خانوار و دختران تحت پوشش کمیته امداد در محل سالن اجتماعات کمیته قزوین برگزار می شود.
در این همایش هشت مربی برای تدریس نهج البلاغه در ادارات استان قزوین مشخص شد تا به مدت یکسال آموزش نهج‌البلاغه خوانی را با محوریت دستگاه‌های اداری برای ۴۰۰ زن سرپرست خانوار انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محبی، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در این همایش گفت: طرح نهج‌البلاغه‌خوانی حرکت و اقدام بسیار مناسبی در راستای ترویج فرهنگ تشیع و آموزه‌های اسلامی است که اختتامیه آن را در استان قم برگزار خواهیم کرد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین نیز در این همایش اظهار داشت: آشنایی با نگاه امیرالمونین (ع) به حکومت‌داری و اخلاق و همچنین سیره عملی این امام بزرگوار یکی از ضرورت‌های جامعه امروزی است که باید در کنار قرآن تدریس شود.
حجت‌الاسلام محمود مولایی افزود: در مرحله نخست این طرح که در ۶ شهرستان استان قزوین اجرا می‌شود،  قرار است به ۴۰۰ زن و دختر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد آموزش‌های لازم داده شود.
حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری دیگر سخنران این مراسم تصریح کرد: ۳۰ کشور در دنیا نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی را برگزار می‌کنند و امروز کلام امیرالمومنین در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.

وی اظهار داشت: هیچ کس باور نمی‌کرد روزی فرا برسد که دسته‌های عزاداری امام حسین (ع) در آمریکا به راه بیافتد و نهج‌البلاغه نیز تا عمق نظام غرب نفوذ کند.

حجت‌الاسلام خضری به سخنی از فوکویاما (اندیشمند غربی) اشاره و یادآور شد: روزی غربی‌ها فکر می‌کردند که با لیبرالیسم تمام مکتب‌های فکری تمام می‌شود، اما اکنون همه فهمیده‌اند که نهج البلاغه هنوز زنده است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

برچسب‌ها نهج البلاغه استان قزوین بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهج البلاغه استان قزوین بانوان کمیته امداد امام خمینی ره نهج البلاغه استان قزوین بانوان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در شهرستان نطنز برگزار شد.

حسین اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این همایش برای چهارمین بار در چند سال گذشته در شهرستان نطنز با حضور سوارکاران و اسب‌داران سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش، سوارکارانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد و برخی دیگر از استان‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: بیش از ۲۰۰ سوارکار به همراه اسب‌های خود در این همایش شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همایش بزرگ کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز در باشگاه سوارکاری کارون برگزار شد.

اشرفی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با اسب و نحوه نگهداری آن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز، گفت: با توجه به استقبال مردم شهرستان نطنز و شهرهای هم‌جوار از این همایش امیدواریم بتوانیم باز هم، چنین همایشی را در شهرستان نطنز برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری ۵۱۵ مسکن مددجویی ولی نعمتان کمیته امداد استان قزوین
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • «همایش بزرگمهر حکیم» با حضور اساتید برجسته برگزار شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی برگزار می‌شود
  • همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز
  • آیین تکیه‌خوانی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه برگزار می شود