Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که مشکلی در توزیع کارت آزمون استخدامی سال ۹۸ نداشتیم و بیش از ۹۰ درصد داوطلبان این آزمون کارت خود را دریافت کردند، گفت: هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از صبح امروز با امنیت کامل در تمامی حوزه‌های امتحانی در حال برگزاری است و قطعی اینترنت روزهای اخیر اختلالی در برگزاری آزمون ایجاد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی در حاشیه نشست روسای دانشگاه‌های سطح ۱ کشور که امروز (پنج‌شنبه، ۳۰ آبان) در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، در خصوص برگزاری هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ گفت: خوشبختانه این آزمون از صبح امروز با امنیت کامل در حال برگزاری است و هفتمین آزمون استخدامی کشور به دلیل حساسیت‌های زمانی که وجود داشت بسیار مهم به شمار می‌رفت و برای ما اهمیت داشت که توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون بدون مشکل آغاز شود.

وی تاکید کرد:‌با توجه به این که طی چند روز اخیر با مسائل و موضوعاتی نظیر قطعی اینترنت در کشور مواجه شدیم بنابراین برگزاری به موقع آزمون استخدامی از اهمیت بالایی برای سازمان سنجش برخوردار بود و شاید اگر وزارت ارتباطات مثال روشنی برای موفقیت سیستم اینترنت ملی داشته باشد همان بحث توزیع کارت هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های استخدامی کشور است.

رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: از حدود ۵۲۳ هزار داوطلب متقاضی و ثبت نام کننده در هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور تا شب گذشته حدود ۴۹۶هزار داوطلب موفق به دریافت کارت ورود به جلسه شدند اما به طور معمول در آزمون‌های ما حدود ۱۰ درصد داوطلب غایب وجود دارد که البته این میزان غایبان در آزمون استخدامی بسیار کمتر بود. بنابراین ما هیچ مشکلی چه در توزیع کارت چه در برگزاری آزمون استخدامی نداریم.

خدایی افزود:‌ در حال حاضر هیچ حوزه‌ای با مشکل برگزاری آزمون استخدامی مواجه نشده است و آزمون در تمامی حوزه‌های اعلامی با امنیت کامل برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی قطعی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری‌جهرمی، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟