Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@22:00:19 GMT

کشف ۴۰۰ کیلو مواد افیونی در پارسیان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۰۹۹

کشف ۴۰۰ کیلو مواد افیونی در پارسیان

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴۰۰ کیلو مواد افیونی طی یک عملیات در شهرستان پارسیان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:45 - 30 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۷۵۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "غلامرضا جعفری "  گفت: در راستای مطالبه به حق شهروندان مبنی بر برخورد با سوداگران مرگ، مأموران با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور در ساحل عماریه واقع در شهرستان" پارسیان"، مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستگیری ۶ قاچاقچی مواد مخدر و ۳۱ خرده فروش در تهران

 

وی افزود: ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران دریابانی با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام محل تخلیه محموله مواد مخدر را در حاشیه یکی از خور‌های ساحلی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاچاقچیان با شیوه و شگرد خاصی با تعدادی کولبر اقدام به تخلیه مواد مخدر از ساحل به سمت کوهستان و از آن طریق مواد را منتقل می‌کردند، اذعان داشت: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی و فرار به سمت کوهستان کردند که با برتری آتش مأموران آن‌ها با رها کردن ۴۰۰ کیلو گرم تریاک از محل متواری شدند.

سردار جعفری با تقدیر از عملکرد خوب کارکنان انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و مواد مخدر در اولویت کار‌های پلیس است و نیروی انتظامی مقتدرانه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مقابله می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

 سرهنگ حسین باباپور  اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلوو ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک