Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این نکته که ماموران پلیس مانع عبور خودروهای بدون زنجیر چرخ در ورودی محورهای کوهستانی استان می شوند، تصریح کرد: رانندگان با پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با توضیح این که همه راه های مواصلاتی باز و تردد بدون ترافیک  است، بیان داشت:  محور سوادکوه حد فاصل گردنه گدوک که عصر روز گذشته به علت شدت بارش برف و کولاک بسته شده بود با تلاش نیروهای پلیس ، راهداری و جمعیت هلال احمر ۶ صبح امروز بازگشایی شد و رفت و آمد در آن جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران، خاطر نشان کرد: در حال حاضر هوای همه راه های مواصلاتی ابری و بارندگی پراکنده است و در محور سوادکوه نیز شاهد مه گرفتگی هستیم.

استان مازندران دارای حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر جاده اصلی استان محسوب می شود.

نشست حدود یک متری برف روی زمین در ارتفاعات مازندران 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران نیز به خبرنگار ایرنا گفت که در سه روز اخیر ۹۲سانتی متر برف در منطقه آلاشت روی زمین نشسته است.

سعید غلامپور با اعلام این که طی ۲۴ ساعت گذشته در ارتفاعات مازندران  ۷۷سانتی متر برف روی زمین نشسته افزود: اکنون شهر بلده با سه درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین منطقه استان است.  

کارشناس هواشناسی مازندران به بارش ۱۰۰میلی متری باران طی سه روز گذشته در منطقه بابلسر اشاره کرد و ادامه داد:  در این مدت  آمل  ۷۴ و ساری  ۷۳  میلیمتر بارندگی داشته اند.

در حال حاضر هوای ساری مرکز مازندران ابری است. 

برچسب‌ها پلیس راه مازندران برف و باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه مازندران برف و باران پلیس راه مازندران برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

۲۱ محور مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است. - اخبار استانها -

سرهنگ مصطفی کول زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 21 محور مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است.

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: ورود و تداوم سامانه بارشی در سطح استان در دو روز اخیر منجر به مسدود شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

وی ادامه داد: در محور نیکشهر به چابهار، یک لاین مسیر در کیلومتر 45 در اثر سیلاب به طور کامل از بین رفته و مسدود شده است و تردد به کندی انجام می‌گیرد و تا بازسازی کامل مسیر مذکور از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از تردد های غیرضروری در محورهای ذکر شده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تردد برای ناوگان عمومی مسافربری تا اطلاع ثانوی در این محور ممنوع و تردد فقط در روز انجام و در سایر محورهای استان مانند محور چاهان به زر آباد، محور فنوج به کوتیج، محور دلگان به بمپور، محور بمپور به فیروز آباد، محور بمپور به بهشت آباد، محور کشاری به کنتک، محور ایرانشهر به خیرآباد، محور نیکشهر به بنت، محور جلگه به چاه اسحاق، محور فنوج به اسپکه، محور قصرقند به نیکشهر، محور ایرانشهر به دلگان، محور دلگان به زه کلوت، محور دلگان به جلگه، محور ایرانشهر به مهرستان16.محور بمپور به جلگه، محور سه راهی نگور، محور بریس به چابهار، محور نوبندیان  به ریمدان، محور نگور به بریس، محور فنوج به بنت مسدود و به رانندگان توصیه می‌شود از تردد در این مسیرها به خصوص مسیرهای روستایی و مناطق کوهستانی و جاده‌هایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند خوددداری کنند.

سرهنگ کول زاده بیان کرد:سه عامل مهم در پیشگیری از تصادفات احتمالی در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر شامل رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از هرگونه سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از محورهای مواصلاتی با تلاش همکاران بنده در مجموعه پلیس راه و عوامل راهداری بازگشایی شده و سایر محورها در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری