Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:47:24 GMT

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۱۴۴

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار است

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شب گذشته بنا به درخواست پلیس‌راه تهران و مازندران محور سمنان-فیروزکوه مسدود اعلام‌شده بود، ابراز داشت: با تلاش راهداری، هلال‌احمر و نیروی انتظامی کار امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف به‌سرعت آغاز و مسیر از صبح امروز پنج‌شنبه بازگشایی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، افزود: در برخی محورهای کوهستانی همچنان آثار برف وجود دارد لذا همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگان بهتر است قبل از حرکت جاده‌ها و شرایط آب و هوایی را موردبررسی قرار دهند، ابراز داشت: رعایت فاصله طولی، پرهیز از رانندگی با سرعت‌بالا و همچنین داشتن خواب و استراحت کافی از مواردی که می‌تواند در سفر ایمن به مسافران کمک کند.

کبیری اضافه کرد: توصیه می‌شود رانندگان قبل از سفر خودرو خود را به تجهیزات زمستانه مجهز و از همراه داشتن سوخت، غذای و آب و لباس گرم اطمینان حاصل کنند تا به‌محض بروز بحران تا رسیدن نیروهای امدادی از امکانات حداقلی بهره‌مند باشند.

کد خبر 4777456

منبع: مهر

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها

به گزارش پارس نیوز ، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: وضعیت محورهای خروجی تهران به سمت شمال در محورهای فیروزکوه و هراز تردد پر حجم و روان و محور چالوس تردد پر حجم و در محدوده پل زنگوله تا سیاه پیشه ترافیک مقطعی است.

وی افزود: در محورهای قزوین_رشت ترافیک روان و بدون گره ترافیکی و در سایر محورهای استان‌های سمنان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ترافیک پرحجم و روان است.

سرهنگ محبی ادامه داد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور از حجم تردد زیادی برخوردارند و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترافیک در محورهای شمالی کشور توصیه می‌شود شهروندان از محورهای فیروزکوه و قزوین_رشت تردد کنند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی متأسفانه ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند که عمده تصادفات در استان‌های اصفهان، گیلان، فارس و سیستان بلوچستان است.

وی ادامه داد: بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهرها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ محبی گفت: متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌اند و شب را برای سفر انتخاب می‌کنند و به جای استراحت رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود.

به رانندگان توصیه می‌شود حتماً هر ۲ ساعت یک ربع استراحت در محل‌های امن داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی / حجم زیاد تردد در تمامی محورها
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتیمتر رسید
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد