Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@19:15:47 GMT

چپِ امنیتی طلبکارِ «نظام» شد!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۲۸۹

چپِ امنیتی طلبکارِ «نظام» شد!

اصلاح‌طلبان با وقاحت هرچه تمام‌تر، حضور حداقل ۲۲ ساله خود در سطوح کلان اجرایی دولت‌های پس از امام راحل به‌ویژه نقش استثنایی‌شان در روی کار آمدن دولت بی‌تدبیر روحانی را نادیده گرفته و علت اعتراضات مردم را به مشکلات حاکمیت در گذشته ربط داده‌اند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی‌که علاوه بر اعترافات ضدانقلاب خارج‌نشین، لیدر‌های دستگیرشده در حوادث اخیر نیز به ارتباط با دشمن و اقدام سازماندهی‌شده اعتراف کرده‌اند، اصلاح‌طلبان در بیانیه خود، مقابله با اغتشاشگران را حمله به مردم بی‌دفاع خوانده و نیرو‌های انتظامی و بسیجی شهید و زخمی داده در این چند روز را جنایتکار معرفی کرده و بی‌شرمانه خواستار مجازات آن‌ها شده‌اند! جالب آنکه حجاریان همچنان در نوشته‌هایش جلادان سازمان منافقین را مجاهدین می‌نامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از کیهان، حامیان داخلی جریان «نفاق»، که سال‌هاست از پشتوانه آشوب خیابانی، با محوریت عناصر ایران‌ستیز و مزدور بیگانه، به‌عنوان «برگ چانه‌زنی» و «تهدید نظام» استفاده می‌کنند، این‌بار دیگر همه ملاحظات و پرده‌پوشی‌های منافقانه را کنار نهادند و بار دیگر، بدون اینکه کوچک‌ترین اشاره‌ای به نقش اشرار مسلح و سازمان‌یافته در فتنه‌گری کنند، خواستار مجازات حافظان نظم و امنیت کشور شدند تا پیوند‌های مشکوک خود را که عقبه‌ای بیش از سه دهه و دست‌کم از زمان پرونده انفجار نخست‌وزیری دارد از همیشه آشکارتر کنند.
در بیانیه وقیحانه شخصیت‌های اصلاح‌طلب که از شدت وقاحت و بی‌شرمی آنان حتی رسانه‌های اصلاح‌طلب داخلی نیز از انتشار آن ابا داشتند و روز گذشته رسانه‌ای شده، اصلاح‌طلبان با وقاحت هرچه تمام‌تر، حضور حداقل ۲۲ ساله خود در سطوح کلان اجرایی دولت‌های پس از امام راحل به‌ویژه نقش استثنایی‌شان در روی کار آمدن دولت بی‌تدبیر روحانی را نادیده گرفته و علت اعتراضات مردم را به مشکلات حاکمیت در گذشته ربط داده‌اند. به‌عنوان نمونه شهیندخت مولاوردی دستیار سابق رئیس‌جمهور، به‌جای پاسخگویی درباره عملکرد دوران مسئولیتش، طلبکار نظام شده است.
امثال تاجزاده، حجاریان، آرمین و جلایی‌پور که از دی‌ماه ۹۶، با گروکشی آن آشوب‌ها، از هر فرصتی برای تهدید نظام استفاده کرده‌اند، در این بیانیه، ضمن باج‌خواهی از نظام و تکرار خواسته «حذف نظارت استصوابی» با هدف تداوم قدرت و نفوذ این جریان و متحدان آن در ساختار سیاسی، حرف نهایی خود را در یک جمله می‌زند: «و نیز با عادی‌سازی روابط خارجی بساط تحریم‌ها را جمع کنند.»
این خلاصه و عصاره همه این سناریو است که آشوب اشرار مسلح و سازمان‌یافته را هم باید ذیل آن تعریف کرد: تسلیم و کرنش در برابر خواست‌های نامشروع و زورگویانه نظام سلطه؛ و همین یک جمله، هم پیوند‌های حقیقی و هم اهداف و مطامع اصلی این محفل و متحدان آن را به خوبی نشان می‌دهد.
طنز تلخ ماجرا آنجاست که این جماعت اشرافی صاحب ثروت و قدرت، خود را کنار مردم جا زده‌اند. آیا اگر یکی از برج‌ها و ساختمان‌های شرکت‌های خصوصی و دولتی متعلق به همین افراد در آتش اغتشاشات می‌سوخت، همین‌گونه از اراذل اجاره‌ای دفاع می‌کردند؟
اقدام وقیحانه این عده در حمایت از اراذل اجاره‌ای و همراهی با آنان در آتش‌افروزی و قتل و غارت مردم، این احتمال را قوت می‌بخشد که با دستگیری اراذل آشوبگر، از افشای دست‌های پشت‌پرده خود در آشوب‌های اخیر مضطرب شده‌اند و نگرانند که مبادا اراذل بازداشت شده از ارتباط این عده از مدعیان إصلاحات با سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه پرده بردارند.   به گزارش دانشجو، شمارِ زیادی از سران جریان اصلاحاتِ همچون حجاریان و  از مدیران و مؤسسین نهاد‌های امنیتی و قضایی پس از انقلاب هستند. شاکله این جریان که از تندرو‌های اوایل انقلاب می‌باشند در دهه ۶۰ عمدتاً با شعار‌های تند ضدامپریالیستی شناخته می‌شدند.   جریان چپ با ریاست جمهوری یکی از مهره‌های خود یعنی خاتمی درسال ۷۶ سعی کرد عقبه اعمال خود را در دهه پیشین پنهان کند و با طرح شعار‌های تند ،این‌بار علیه نظام، ژست مخالفت بگیرند. ژستی که تا امروز به‌کارشان آمده و همیشه در طول سال‌های تصدی دولت خاتمی و روحانی چهره حق به‌جانب گرفته و با اینکه خود بر سرکار هستند اما مشکلات و بی‌عرضگی‌ها را به گردن کلیت نظام می‌اندازند تا خود را مبرا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظام جریان چپ ریاست جمهوری إصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

به گزارش همشهری آنلاین زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب و مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات امروز ( سه‌شنبه ۷ فروردین ماه) مصادف با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد.

کد خبر 840876 برچسب‌ها خبر ویژه اصلاح‌ طلبان زنان

دیگر خبرها

  • سکوتِ خبرساز احمدی نژاد؛ او منتظر انتخابات ۱۴۰۴ است؟
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • شک داریم که نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند