Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۸ هزار و ۳۹ نفر را از طریق آزمون استخدامی جذب خواهیم کرد. امروز پنج شنبه (۳۰ آبان ماه) هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی در سال ۹۸ با شرکت حدود ۵۲۲ هزار داوطلب برگزار شد؛ قرار است شماری از پذیرفته شدگان جذب دستگاه آموزش و پرورش شده و از سال آینده وارد مدارس کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، سهمیه آموزش و پرورش را در این آزمون اعلام کرد و گفت: ۱۸ هزار و ۳۹ نفر را از طریق آزمون استخدامی جذب خواهیم کرد.   وی افزود: پس از اعلام نتایج، پذیرفته شدگان فرآیندهای مصاحبه و گزینش را در آموزش و پرورش طی می‌کنند.   معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از این تعداد ۲۰۰۰ سهمیه خاص استان سیستان و بلوچستان هستند گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی و ارتقای وضعیت نیروی انسانی این سهمیه به این استان تخصیص یافته است.   الهیار با بیان اینکه قطعا این افراد مهر ۹۹ باید وارد مدارس شوند گفت: اگر تا بهمن امسال تکلیف پذیرفته شدگان مشخص شود و بتوانیم کارهای آموزش اولیه و دوره توجیهی بدو خدمت را سریعتر شروع کنیم معلمان جدید را مهر ۹۹ به مدارس اعزام خواهیم کرد.   بیشتر بخوانید: روند پرداخت معوقات فرهنگیان از زبان وزیرآموزش و پرورش /ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین

طرح مهرآفرین به جهت جذب هزاران نیرو استخدامی تصویب شد یکی از سازمان‌هایی که از این جهت طرح جذب نیرو استفاده کرد آموزش و پرورش است، از طریق این طرح در جهت ارتقای کیفیت سطوح آموزشی افرادی را جذب می‌کند.

به گفته شهروند خبرنگار ایلامی ما با وجود اینکه بخشنامه اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین صادر شد، اما اکنون دیگر انجام نمی‌شود و متوقف شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، با وجود اینکه بخشنامه برای اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین به استان‌ها ابلاغ شده است، اما به یکباره از طرف آموزش و پرورش متوقف شد. بنده از استان ایلام پیام می‌دهم خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی