Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:19:55 GMT

تا نفر آخر اغتشاشگران را دستگیر و مجازات می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۳۰۵

ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی تا آخرین نفر از اغتشاشگران و آشوبگران وقایع اخیر را شناسایی، دستگیر و مجازات خواهند کرد.‌

حیدر آسیابی در حاشیه راهپیمایی حامیان ولایت و امنیت کشور در شیراز به ایسنا گفت: امروز مردم بار دیگر ندای رهبر فرزانه و معظم انقلاب را لبیک گفته و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این صحنه، چشم فته را کور و ریشه آن را خشک خواهد کرد، تاکید کرد: مرجع قضایی استان فارس هم قول می دهد که با اشراری که نسبت به تخریب اموال عمومی اقدام کرده و با آتش زدن اماکن و دارایی‌های مردم نظم و امنیت را برهم زدند با قاطعیت برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خاطرنشان کرد: همه اشرار و اغتشاشگران را تا نفر آخری که اقدام به اخلال در امنیت و نظم عمومی کرده باشد را پیدا می‌کنیم و براساس قانون به اشد مجازات خواهیم رساند.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی خودجوش مردم شیراز در حمایت از ولایت و امنیت کشور صبح پنجشنبه با حضور جمع کثیری از شهروندان شیراز برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادستان شیراز اغتشاشات بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • سپاه صادق
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز