Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:41:56 GMT

 آبگرفتگی در شهرستان‌های سیمرغ و بابلسر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۳۳۶

 آبگرفتگی در شهرستان‌های سیمرغ و بابلسر

ایسنا/مازندران  مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از آبگرفتگی در شهرستان‌های سیمرغ و بابلسر در این استان خبر داد.

علی‌اصغر احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روستاهای برج خیل، ملاکلا، رکنی‌کلا و دینه‌سر شهرستان سیمرغ و شهر کیاکلا به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل (کیاکلا ۳۳۹ مترمکعب در ثانیه) دچار آبگرفتگی تعداد محدودی حیاط منازل و معابر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی برای جلوگیری از انسداد دهانه پل و ورود آب به این مناطق ضایعات ناشی از ریشه درختان و نی‌ها در رودخانه تخلیه شده است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در شهرستان بابلسر هم با توجه به آمادگی قبلی و حجم بالای آب در روستاهای پارومحله، سنگلای، گالش‌محله و شهر بهنمیر و نفوذ به بخشی از زمین‌های کشاورزی و معابر سطح روستاها و نیز تعدادی حیاط منازل خسارت زیادی به وجود نیامد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب گرفتگی معابر آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

این کاروان شامل 40 دستگاه خودرو حامل ارزاق، آرد، اقلام بهداشتی و اسباب بازی به ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده که اقلام آن میان ساکنان روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد