Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:55:40 GMT

فرزندان بسیجی آزادی قدس را محقق خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۳۶۵

فرزندان بسیجی آزادی قدس را محقق خواهند کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم عطرافشانی مزار شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان، پرچم‌دار آزادی قدس خواهند بود.

تکمیل می شود. . .

کد خبر 4777498.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین تجدید میثاق با آرمانهای امام بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است

ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی دارای جایگاه قابل توجه و پراهمیت است.

صمد نژادابراهیمی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست با هیات رئیسه، روسا و معاونان پژوهشی دانشکده‌ها، سردبیران مجلات و محققان برجسته دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به وضعیت رشد علمی ایران در مقایسه با سایر کشورها، گفت: ایران در مقایسه رشد مقاله‌ها به نسبت هزینه کم، بازدهی بالایی را دارد. این امر بیانگر این است که در صورت هزینه با توجه به دارا بودن نیروی انسانی کارآمد، شاهد نتایج مثبتی خواهیم ‌بود.

وی به رشد قابل توجه مقالات در زمینه علوم‌انسانی و علوم‌اجتماعی اشاره کرد و افزود: این مقالات با فرهنگ تمدن ما ارتباط دارند و این امر حائز اهمیت است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روند رشد نشریات دارای رتبه Q ایران در پایگاه اسکوپوس خبر داد و گفت: تعداد نشریات نمایه شده جهش داشته ‌است. از طرفی ایران با ۸۸۰ نشریه نمایه شده رتبه ۶ دنیا را در DOAJ کسب کرده و زبان فارسی با ۴۸۲ نشریه نهمین زبان نشریات نمایه شده در DOAJ است.

وی به ارائه خلاصه عملکرد پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی پرداخت و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی طی شش سال اخیر در رتبه علمی یک پله ارتقا داشته است. این دانشگاه به ‌عنوان دانشگاه جامع دارای تنوع موضوعی قابل قبولی در مقاله‌ها داشته است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه عملکرد دانشگاه محقق اردبیلی رتبه بالاتری نسبت به میانگین کشور را دارد، به روند رو به رشد میزان اثربخشی مقالات چاپ شده در جامعه علمی اشاره کرد و گفت: ۱۰ کشور ارجاع دهنده به مقالات ایرانی به ترتیب چین، ایران، هند، آمریکا، عربستان سعودی، ترکیه، مصر، کره جنوبی، پاکستان و مالزی هستند.

وی با اشاره به حضور شش پژوهشگر یک درصد برتر جهان در دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: روند رو به رشد دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه بسیار قابل توجه است. همچنین این دانشگاه ۱۶ پژوهشگر ۲ درصد برتر جهان و ۱۲دانشمند برتر پراستناد در حوزه علوم‌انسانی، علوم‌اجتماعی و هنر و معماری دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی دارای جایگاه قابل توجه و پراهمیت است.

جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به تولیدات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر، گفت: سال گذشته بازنگری آئین‌نامه گرنت نیز انجام شد و شاهد افزایش چند برابری پاداش‌ها در آن بودیم.

وی با اشاره به پذیرش ۴۱ پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی در سال گذشته، افزود: امسال نیز با مجوز وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزایش تعداد پژوهشگر پسا دکتری را شاهد خواهیم بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دو ماموریت اصلی برای دانشگاه در حوزه گردشگری و سیب‌زمینی تعریف شده است، ادامه داد: در سال‌جاری نیز در حوزه‌های انرژی، گلخانه و غیره نیز به ماموریت‌های دانشگاه محقق اردبیلی افزوده خواهد شد.

وی یادآور شد: پیشرفت‌ها و تولیدات علمی دانشگاه محقق اردبیلی حاصل زحمات کلیه دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و دانشجویان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم