Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشمند ارجمند پروفسور فضل الله رضا، چهره ماندگار کشور و رئیس اسبق دانشگاه تهران،  موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این استاد فرهیخته دانشگاه های ایران و جهان که از خانواده متدین و اهل علم بود، بیش از نیم قرن از عمر خود را صرف تدریس و ترویج علم و دانایی نمود و در عرصه مدیریت مراکز علمی و پرورش دانش آموختگان نیز کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت و بی تردید نامش  در میان  بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با تجلیل از یک عمر خدمات ارزشمند این شخصیت علمی و فرهنگی، این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

 رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان در چهار مدرسه ملایر طی ایام نوروز خبر داد.  

مهدی عابدینی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، به حساسیت مقطع تحصیلی دور دوم متوسطه و نقش این پایه تحصیلی در آینده دانش‌آموزان اشاره و اظهار کرد: در این راستا اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عابدینی نیا ادامه‌ داد: چهار پایگاه دخترانه شامل دبیرستان نمونه عشقی فرد، دبیرستان فرهیختگان، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان حاج رهبر برای اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳ در ملایر فعال هستند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در مجموع پذیرای بیش از ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند، کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان را از جمله اهداف اجرای  طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان برشمرد.

عابدینی‌نیا با بیان اینکه مراکز سمپاد شهرستان نیز برنامه‌ریزی مختلفی در ایام نوروز برای دانش آموزان دارند، تصریح کرد: دبیرستان‌های علامه حلی و فرزانگان هم فعالیت مختص به مدارس سمپاد را در ایام نوروز برای دانش‌آموزان این مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نوروز را فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به دید و بازدیدهای نوروزی، دانش آموزان در محلی امن و با آرامش می‌توانند به مطالعه بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی