Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی جامعه، گفت: رسانه‌ها در احداث ساختمان ایمن برای شهروندان یاری رسان نظام مهندسی باشند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سیف الله علی نیا امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاهای کتاب و رسانه اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی جهت شناساندن جامعه نسبت به فعالیت حرفه ای و کار رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان نظام مهندسی با توجه به رسالتی که دارد تمام تلاش آن این است که مجموعه نهادها و یا افرادی که در عرصه خبر یا اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند همکاری خوبی داشته باشد زیرا فرهنگ سازی در حوزه ساخت و ساز ایمن و مبتنی بر علوم و دانش مهندسی نیازمند مشارکت همه اصحاب خبر است.

علی نیا تصریح کرد: خوشبختانه نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیش از 35 هزار عضو بوده که از این تعداد 14 هزار نفر دارای پروانه اشتغال هستند و زمینه خدمات‌دهی خوبی برای استان دارند که یکی از استان‌های پیشرو در کشور هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: این سازمان در هفت رشته تخصصی عمران، معماری، ترافیک، شهرسازی، نقشه برداری، برق و مکانیک وظیفه طراحی همه پروژه‌ها و همچنین نظارت فعالیت مجریان ذیصلاح را نیز بر عهده دارد.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران|مازندران فاقد کتابخانه مرکزی استنمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران| کتب تخصصی در نمایشگاه کتاب مازندران کمتر یافت می‌شد‌نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران|مکان نمایشگاه کتاب و مطبوعات برای مردم مناسب نبود‌

 علی نیا گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است که دارای گسل‌های فراوان بوده و باید آگاهی لازم جهت شرایط زمین و حوادثی نظیر سیل و زلزله صورت گیرد و سازمان نظام مهندسی نیز آمادگی دارد تا اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دهد. امیدواریم با تعامل بیشتر با اصحاب رسانه بتوانیم رسالتمان که داشتن ساختمانی ایمن است را داشته باشیم.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران تا ساعت 20 شب جمعه یکم آذر ماه در محل مرکز نمایشگاهی سعید در کیلومتر 18 جاده خزرآباد - ساری دایر است.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • احداث سد و نیروگاه اومااویا با توان مهندسی ایران
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟