Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اصغری با اشاره به خروج سامانه بارشی در پایان وقت امروز از کشورمان گفت: پدیده آلودگی هوا هفته آینده برای کلانشهر‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پدیده بارشی در نیمه شرقی کشور فعال است، گفت: هموطنان در خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی، یزد و کرمان شاهد بارش‌های پراکنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه این پدیده بارشی به نیمه شرقی کشور رسیده است، گفت: احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست.

وی گفت: همچنین در تنگه هرمز به ویژه بخش شرقی نیز منتظر رگبار و تگرگ خواهیم بود.

اصغری برای آذربایجان‌شرقی کاهش دما تا ۸ درجه‌زیر صفر و برای سراب تا ۹ درجه زیر صفر پیش‌بینی کرد.

اصغری همچنین برای سواحل دریای خزر بارش برف و باران، کاهش دید به دلیل وجود مه و مواج بودن دریا و رسیدن ارتفاع موج به دو نیم تا سه متر در مناطق فراساحلی پیش بینی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آلودگی هوا اصفهان سازمان هواشناسی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز آسمان استان قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی، برای ۷۲ ساعت آینده این استان هشدار زرد صادر شده است.

بهره مند تصریح کرد: این سامانه در برخی مناطق همراه با رگبار باران و رعد و برق و احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6086399

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آذربایجان شرقی تا سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی