Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:28:04 GMT

مه گرفتگی همراه با بارش باران در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۵۲۸

مه گرفتگی همراه با بارش باران در جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، فیروزکوه، مازندران، محور کیاسر- سمنان، محور توسکستان- شاهرود، گلستان، یزد، شیراز، محور بافق- کرمان و کرمان- ایرج، محور بجنورد-آستانه در گردنه امین الله، محور بیرجند- قاین و بیرجند سربیشه شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در محور توسکستان- شاهرود تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی ادامه داد: در اغلب محورهای استانهای گیلان، مازندران، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و محور جاسک- هرمزگان شاهد بارش باران هستیم همچنین مه گرفتگی و کاهش دید در استان‌های اردبیل، سمنان، خراسان جنوبی و ارتفاعات خراسان شمالی را شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: در محور قزوین- رشت و قزوین- کرج نیز شاهد مه گرفتگی هستیم. لذا رانندگان برای سفر در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 4777515

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی وضعیت جوی جاده ها مه گرفتگی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه بارش برف آلودگی هوا شهر تهران زلزله بنزین آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی تعطیلی مدارس سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است