Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: ملت بصیر ایران با وجود اینکه خبر گرانی بنزین شوک بزرگی بر آنان وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صفوف هنجارشکنان جدا کردند.

حجت‌الاسلام‌ عباس دشتی ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان و دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: همگی خوب به یاد داریم که سال گذشته شاهزاده سعودی به صورت آشکار اعلام کرد که به دنبال کشاندن ناامنی به داخل مرزهای ایران هستیم که این گفته ولیعهد عربستان آشکارا اعلام جنگ علیه ملت و نظام ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در اغتشاشات روزهای گذشته سخنان محمد بن سلمان هویدا شد و عناصر خودفروخته با ورود به میان جمعیت مردم به دنبال ایجاد ناامنی و ایجاد بستر مناسب برای فتنه‌های بسیار بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ بودند.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه ملت بصیر ایران با وجود اینکه خبر گرانی بنزین شوک بزرگی بر آنان وارد کرد، باز هم بینش سیاسی و ملی خود را از دست ندادند و خود را از صفوف هنجارشکنان جدا کردند.

استکبار به دنبال راهی مؤثر برای تضعیف این نظام است

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه اولین برنامه دشمنان نظام، بزرگنمایی و انتشار دروغ و شایعه علیه ایران اسلامی است، افزود: رسانه‌های بیگانه بخش زیادی از برنامه‌های خود را درباره و بهتر بگوییم علیه ایران تهیه و پخش می‌کنند که این نشان می‌دهد دستگاه استکباری به دنبال راهی مؤثر برای تضعیف این نظام است.

حجت‌الاسلام‌ دشتی عنوان کرد: با این وجود باز هم مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای راه بر توطئه گران بسته شد و ایشان با بیانات شیوا و منطقی خود عملاً کشور را دوباره به آرامش رساندند که باید گفت وجود معظم له نه‌تنها برای نظام اسلامی ضروری بلکه حیاتی است.

وی تاکید کرد: البته باید در این میان از دولت نیز گله‌مند باشیم که اولاً چرا قیمت بنزین را به صورت ناگهانی چند برابر کرد و دوم اینکه چرا اجرای این برنامه به این مهمی را با مردم و ملت در میان نگذاشت، زیرا اگر این کار را انجام می‌داد، بی‌گمان شاهد حوادث اخیر در کشور نبودیم.

دستگاه‌های نظارتی برخورد قاطع کنند

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت دانشگاهیان نسبت به مسائل با ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر در کشور ضروری است، اظهار کرد: در این میان عناصر فریب‌خورده و ساده‌لوح با تخریب اموال عمومی و شخصی هم باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شدند و هم به مردم و بیت‌المال میلیاردها تومان ضرر رساندند که به نظر بنده و جامعه دانشگاهی استان بوشهر کار این افراد بخشودنی نیست و دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه باید برخوردی قاطع با آنان داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس دشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولتمردان در اجرای چنین برنامه‌هایی همیشه جوانب کار را بسنجند و مردم و ملت را نامحرم ندانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی محمد بن سلمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مقام معظم رهبري شاهزاده سعودی دولت قوه قضاییه سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه بارندگی با شدت در مناطق جنوبی استان ادامه دارد گفت: آخرین بررسی‌ها حاکی است که هیچ حادثه‌ای به دنبال نداشته ولی به برخی از تأسیسات جنوب استان خسارت وارد شده است. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تداوم بارش باران در مناطق جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: هشدار قرمز هواشناسی تا اوایل فردا در استان بوشهر ادامه دارد و برای جلوگیری از حادثه باید به این هشدارها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ حادثه‌ای در استان گزارش نشده است گفت: بارندگی شبانه‌روز گذشته در استان بوشهر تاکنون هیچ حادثه‌ای به دنبال نداشته است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به خسارت به تأسیسات زیربنایی استان خاطرنشان کرد: بارش باران در مناطق جنوبی استان بوشهر شدت گرفته و به برخی از تأسیسات جنوب استان خسارت وارد شده است.

دهقان، از آسیب به خطوط انتقال و شبکه توزیع برق در عسلویه خبر داد و بیان کرد: در بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد برخی از پست‌ها و خطوط انتقال برق در شهرستان عسلویه آسیب دید.

وی با اشاره به قطع برق در منطقه بیدخون عسلویه تصریح کرد: با آسیب دیدن خطوط و شبکه برق بیدخون عسلویه تیم و گروه رفع اتفاقات برق وارد عمل شدن و مشکلات مناطق یاد شده در حال رفع شدن است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به وارد شدن آسیب به دکل مخابراتی در مناطق جنوبی استان تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به مناطق جنوبی استان تیم‌های امدادی آمادگی کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی‌های سیل‌آسا دارند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • نیروهای مسلح به دشمن تفهیم کرد که جواب یک موشک ده‌ها موشک است
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه درایت و حضور همیشگی مردم در صحنه است