Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@01:21:19 GMT

خشم رئال از اقدام عجیب بیل پس از صعود ولز

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۶۰۶

خشم رئال از اقدام عجیب بیل پس از صعود ولز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش سه، گرت بیل که همراه با تیم ملی کشورش جشن صعود به دور نهایی یورو 2020 را گرفت. ولز تا ماه پیش شانس چندانی برای صعود نداشت ولی با برتری 2-0 بر آذربایجان و سپس مجارستان توانست برای دومین دوره متوالی راهی دور نهایی یورو شود.

پس از قطعی شدن صعود ولز و پایان بازی این تیم برابر مجارستان، بازیکنان ولز درون زمین جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان حضور یک پرچم که از سوی کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود، بسیار خبرساز شد. روی این پرچم نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و مادرید.» که کنایه ای مستقیم بود به باشگاه رئال مادرید و هوادارانش.

نوشته پرچم اشاره مستقیم به حواشی اخیر بیل در مادرید داشت. ستاره ولزی در یک ماه گذشته نه در بازی های رئال شرکت کرده بود و نه در تمرینات این تیم حاضر بود ولی به محض دعوت شدن به اردوی تیم ملی کشورش، بدون هیچ مشکلی به تمرینات این تیم رفت تا این شبهه ایجاد شود که او عامدانه یک ماه اخیر را در رئال تمرین نکرده است. در مادرید معتقدند بیل به یک بازیکن بی تعهد تبدیل شده است و خود او در نشست خبری چند روز پیش با تایید این نکته که از بازی برای ولز بیش از رئال لذت می برد، بر شایعات دامن زد.

روز گذشته هواداران ولز نیز شعار ولز، گلف و رئال مادرید را فریاد می زدند. جشن صعود گرت بیل و هم تیمی ها با پرچم معنادار نیز مزید بر علت شد تا خشم رئالی ها بیشتر شود.

چندی پیش پدراک میاتوویچ اسطوره رئال در مورد بیل گفته بود:« شنیده ام بیل شخصیت خاصی دارد. او را خیلی خوب نمی شناسم ولی چیزهایی که در مورد او می شنوم، عجیب هستند. بیل مشغولیت هایی دارد که برای او از رئال مهمترند. بیل اول به تیم ملی ولز و گلف فکر می کند و سپس رئال مادرید.

هرگز نمی توان فهمید که می توان روی او حساب کرد یا خیر. نمی توان متوجه شد که انگیزه بازی کردن دارد یا اینکه بی میل است ولی به طور مشخص هر زمان برای رئال بازی کرده، تاثیرگذار بوده است. مشکل اینجاست که برای او، رئال در درجه اول اهمیت قرار ندارد. باشگاه قصد فروش او در تابستان را داشت ولی نتوانست. معتقدم باید تصمیمی قاطع در مورد بیل اتخاذ شود.»

حرکت اخیر بیل به نوعی تاییدکننده ادعای پدراک میاتوویچ است. اکنون باید دید در بازگشت بیل به بازی های رئال، واکنش هواداران این تیم چه خواهد بود. رئال شنبه آتی در برنابئو میزبان رئال سوسیداد است.

کد خبر 464526

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید پذیرای رقیب دیرینه‌اش بارسلونا بود و در نهایت موفق شد میهمان کاتالان‌ را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

هت‌تریک رئالی‌ها برای فتح کلاسیکوهای‌ فصل در حالی رقم خورد که این بارسلونا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم با گشودن دروازه حریف توسط آندریاس کریستنسن، پیش افتاد. برتری شاگردان ژاوی اما تا زمانی ادامه داشت که مدافع آنها کوبارسی در محوطه جریمه بارسا لوکاس واسکز را سرنگون و یک پنالتی را به میزبان تقدیم نکرده بود، پنالتی که وینیسیوس جونیور آن را به گل تساوی مادریدی‌ها تبدیل کرد.

بارسلونا در دقیقه ۲۸ یک بار دیگر توسط ستاره جوان خود لامین یامال، دروازه حریف را گشود اما این بار VAR شادی ژاوی و شاگردانش را خراب کرد و حکم به مردود بودن این گل داد. کام بارسایی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست با مصدومیت هافبک هلندی‌شان فرنکی دیونگ و خروج اجباری او تلخ‌تر شد. با خروج دیونگ، پدری جانشین وی شد.

در نیمه دوم بارسلونا با تعویض‌های که ژاوی انجام داد موفق شد بار دیگر از حریف پیشی بگیرد و این بار فرمین لوپس بود که در دقیقه ۶۹ دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد. در سناریویی مشابه به آنچه باعث رقم خوردن گل نخست رئال مادرید شد، بار دیگر مدافع کهنه‌کار این تیم لوکاس واسکز تیمش را به گل رساند و این بار او بود که در دقیقه ۷۳ در نقش گلزن ظاهر شد و وینیسیوس جونیور در نقش سازنده گل.

در حالی که به نظر می‌رسید که سومین دوئل رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری قرار است با تقسیم امتیازات تمام شود، جود بلینگام، همان کسی که در ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست هم بارسلونایی‌ها را شوکه کرد، در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده سومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند و این بار هم لوکاس واسکزی که شاید حضورش در ترکیب اصلی برای برخی غیرمنتظره بود، در نقش سازنده گل ظاهر شد تا روی هر سه گل میزبان در این بازی نقش مستقیم ایفا کرده باشد.

به این ترتیب رئال مادرید که علاوه بر ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست لالیگا، نبردش با بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا را هم برده بود، با کسب بیست‌وپنجمین پیروزی‌اش ۸۱ امتیازی شد و اختلاف خود را با حریف کاتالان به ۱۱ امتیاز افزایش داد. این در شرایطی است که تنها ۶ هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده و شاید تنها چیزی شبیه به یک معجزه مانع از قهرمانی مردان کارلتو و رسیدن جام به بارسلونا شود.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۸۱ امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم قرا ردارد، جیرونا با ۶۸ امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید ۶۱ امتیازی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو