Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا ،فرناندو گابریل یکی از بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس بود که پس از جدایی به خاطر دریافت مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس و مسئولان سابق آن اعلام کردند که پول این بازیکن را به مدیر برنامه‌های وی پرداخت کرده اما این بازیکن اعلام کرد که پول به دست وی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام حکم فیفا علیه باشگاه پرسپولیس در پرونده گابریل، مدیران سابق باشگاه سال گذشته با این بازیکن وارد مذاکره شدند و این هافبک برزیلی پذیرفت تا به باشگاه سابق خود فرصت دهد. نکته قابل توجه عدم پرداخت پول این بازیکن است و گابریل همچنان به دنبال دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس است. 

گابریل با اشاره به طلب خود از باشگاه پرسپولیس، گفت: سال گذشته مسئولان باشگاه وعده پرداخت مطالبات را دادند اما تا امروز هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است. یک ماه و نیم قبل بود که از سوی باشگاه پرسپولیس با من تماسی گرفته شد و آنها گفتند که قصد دارند مشکل من را حل کنند اما تنها همان یک تماس بود و دیگر هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: پرونده من در فیفا جریان دارد و نتیجه‌اش هم مشخص است. امیدوارم طبق وعده‌هایی که دادند بتوانند مشکل را حل کنند نه اینکه تنها یک تماس بگیرند و دیگر من را فراموش کنند.

هافبک برزیلی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من پرسپولیس و هواداران  این تیم را دوست دارم و برای آنها احترام زیادی قائل هستم. به همین خاطر به هیچ وجه دوست ندارم با باشگاه وارد دعوا شوم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود بیاید. امیدوارم خارج از فیفا و در محیطی دوستانه این مشکل برطرف شود.  

کد خبر 464524

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال