Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:10:16 GMT

مردم خواستار برقراری آرامش هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۷۳۴

مردم خواستار برقراری آرامش هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی پنج شنبه در راهپیمایی لبیک به رهبری تقدیر از امنیت و اقتدار کشور بیان کرد: تصمیمی که سران سه قوه گرفته اند تاثیر مستقیمی بر عدم وابستگی کشور به  بودجه های نفتی دارد و این طرح به دنبال توزیع مجدد درآمد در میان اقشار ضعیف اقتصادی است.

عالیترین مقام دولت در فارس متذکر شد: پیام مردم پیش از حضور در این راهپیمایی مشخص است و آن تامین امنیت توسط خود مردم بوده و از تصمیمات سران سه قوه مبنی بر طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راهپیمایی اگر مردم نگرانی بابت رخداد های اخیر دارند نیز با مطرح کردن آن به صورت مسالمت آمیز آن نگرانی ها نیز برطرف خواهد شد.

کد خبر 4777527

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس راهپیمایی بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز قیمت بنزین زلزله بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی

مقوله امنیت غذایی در شرایط کنونی جهان، به عنوان یکی از مؤلفه‌های امنیت ملی کشور‌ها مطرح است. تولید غذای کشور از مهم‌ترین فعالیت‌ها در همه کشور‌ها است. بر همین اساس تامین امنیت غذایی و تولید غذای سالم، باکیفیت و متناسب با نیاز کشور، جزو استراتژیک‌ترین فعالیت‌های بنیاد مستضعفان است که در سال‌های اخیر با توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش، تلاش شده تا امنیت غذای مردم در شرایط مختلف کشور تامین شود و در این راستا تولید شیر و گوشت به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های غذایی مردم ایران، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکت کشت و صنعت و دامپـروری دشت آذر نگین در راستای تامین امنیت غذایی کشور به تولید انبوه شیر و گوشت گوساله می‌پردازد و تامین بخشی از سبد غذایی کشور شامل تولید فراورده هـای لبنـی و پروتئینی، پرورش و نگهداری طیور، زنبور عسل، بخشی از فعالیت‌های این شرکت در حوزه تامین امنیت غذایی است.
عکاس: پوریا ترابی  

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی