Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز اسودی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۱۵ طرح صنعتی و معدنی این میزان تسهیلات تبصره ۱۸ را از طریق سه بانک عامل با تایید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان دریافت کردند.

وی، با اشاره به ارسال ۸۱ طرح اشتغال و تولید در بخش صنعت به بانک‌های عامل سمنان، تصریح کرد: مبلغ طرح‌های ارسالی بخش صنعت و معدن به بانک‌های عامل استان چهارهزار میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اقدام‌های مطلوبی با هدف رونق تولید انجام داد، تاکید کرد: پیگیری جدی روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های ارسالی به بانک‌های عامل به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: سمنان رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال برای تامین نقدینگی و رونق اقتصادی در واحدهای صنعتی و تولیدی دارد.

اسودی اضافه کرد: تاکنون، سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۰۷ واحد تولیدی استان در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: ۱۷۸ میلیارد ریال تسهیلات برنامه تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در سال ۹۸ نیز به ۵۴ طرح‌ بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

بر اساس تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تأکید بر اشتغال جوانان، دانش آموختگان دانشگاهی، زنان و اشتغال حمایتی به دولت اجازه داده می‌شود ، ۱۰۰ درصد منابع حاصله از مابه التفاوت قیمت حامل‌های انرژی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود.

منابع حاصله به شکل وجوه اداره شده و یارانه سود و ترکیب با منابع صندوق توسعه ملی و تسهیلات بانکی در جهت حمایت از طرح‌های تولید، اشتغال و آموزش و کمک به کارورزی جوانان دانش آموخته دانشگاهی پرداخت شود.

منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کشور شامل صندوق توسعه ملی، تسهیلات بانکی و بودجه عمومی است.

۱۶ هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی برای بیش از هفت هزار نفر در استان سمنان سرمایه‌گذاری شد.

برچسب‌ها صنعت و معدن رونق تولید سمنان تسهیلات اشتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید سمنان تسهیلات اشتغال صنعت و معدن رونق تولید سمنان تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • رونق اقتصادی در گرو توجه به تولید اشتغال
  • رونق جلسات خانگی قرائت قرآن در سمنان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند