Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رستمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اجرای طرح‌های سهمیه بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت احتمال کم‌فروشی بنزین در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت از سوی برخی افراد سودجو وجود دارد و اداره کل استاندارد استان برای مقابله با هرگونه سوءاستفاده احتمالی طرح تشدید بازرسی از نازل‌های سوخت را در سمنان اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: بازرسی از جایگاه‌های سوخت در ۲ بخش کیفیت و کمیت در استان سمنان اجرا می‌شود که با توجه به افزایش قیمت بنزین با متخلفان در صورت ارایه هرگونه گزارش کم‌فروشی برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: مُهر و موم نازل‌های سوختی که در عرضه بنزین مشکلات فنی دارند در دستور کار قرار دارد و طرح نظارت از جایگاه‌های سوخت به صورت محسوس و نامحسوس چهارمرتبه تا پایان امسال در استان اجرا می‌شود.

رستمی اضافه کرد: ۴۰۰ نازل سوخت در استان سمنان وجود دارد که تمامی این نازل‌ها با اتخاذ رویکردهای کارشناسی برای مقابله با هرگونه تخلف احتمالی از سوی اداره کل استاندارد رصد و ارزیابی می شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان تصریح کرد: با نمونه‌گیری و آزمایش میزان بنزین و سوخت قابل عرضه تلاش‌های لازم برای جلوگیری از تخلف‌های احتمالی انجام می‌شود.

شهروندان برای اطمینان از استانداردبودن کالاهای تولیدی و خدمات می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب‌ها سمنان نرخ سوخت بنزین استاندارد سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان نرخ سوخت بنزین استاندارد سهمیه بندی بنزین سمنان نرخ سوخت بنزین استاندارد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال

پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با بیان اینکه روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود، گفت : مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در استان ۷۸ باب است که از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی ان جی به صورت تک منظوره در این منطقه فعال است.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تا کنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی ان جی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه با اشاره به اینکه با راه اندازی یک جایگاه دیگر در منطقه کرمانشاه، شمار جایگاه‌های عرضه کننده سوخت مایع به ۱۲۸ باب رسید، افزود: مجتمع خدماتی رفاهی"سپهر" در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

بهرامی با بیان اینکه این جایگاه که در یکی از مسیر‌های اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین و ۲ سکوی نفت گاز است، گفت: مخازن بنزین و نفتگاز جایگاه سپهر هرکدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گازطبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید، افزود: همچنین ۱۰ جایگاه سیار در مرز‌های استان در حال سوخت رسانی است که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است بطوریکه جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟