Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:32:21 GMT

کالای قاچاق میلیاردی در دورود کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۱۷۹۲

کالای قاچاق میلیاردی در دورود کشف شد

فرمانده نیروی  انتظامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،از توقیف ۲ دستگاه خودروسواری و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان دورود خبر داد.

سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و تور ایست بازرسی حین کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه خودرو سواری را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:ماموران دربازرسی از خودرو‌های توقیفی ۸۴ طاقه پارچه، ۹۴ ثوپ کاپشن، ۲۱۷ عدد انواع پیستون و ۴ دستگاه ماشین لباسشویی و تلویزیون ال‌ای دی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه کالای قاچاق کشف شده از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود اظهارداشت:کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام/ب

کشف کالای قاچاق میلیاردی در دورود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین

۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال روز پنجشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

سردار «مهدی حاجیان» افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی و همچنین محل های دپو، ۷۳ هزار و ۴۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده ۱۶ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال است که در همین رابطه هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از جمله مهمترین برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمانشاه/ کشف ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس