Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم حزب‌اللهی و ولایتمدار شهرستان رباط کریم با حضور حماسی خود در راهپیمایی علیه اشرار و اغتشاشگران، هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، مردم حزب‌اللهی و ولایتمدار شهرستان رباط کریم صبح امروز با حضور حماسی خود در راهپیمایی علیه اشرار و اغتشاشگران، هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در اهواز برگزار می‌شودراهپیمایی باشکوه شیعه و سنی در پایتخت وحدت / مردم اقدامات هنجارشکنان‌ را محکوم کردند + فیلمراهپیمایی باشکوه مردم کرمان علیه اغتشاشگران / ‌محکومیت ‌‌اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام

مردم شهرستان رباط کریم در روزهای اخیر شاهد آشوب و اغتشاش دست‌نشانده‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که شهر را به آشوب کشیدند، و امروز این مردم ولایتمدار و انقلابی در پاسخ به این هنجارشکنی‌ها در حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه یک صدا فریاد «مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا» و « این همه لشکر آمده به‌ عشق رهبر آمده» سر دادند.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه

هزاران نفر از مردم استانبول در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز هزاران نفر از مردم استانبول با شرکت در یک راهپیمایی حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

این راهپیمایی در اعتراض به محاصره مردم غزه و برای برداشتن محاصره این منطقه و همچنین آزادی فلسطین از دست رژیم صهیونیستی برگزار شد.

تظاهر کنندگان شعار می دادند که اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است.

روز گذشته نیز اسماعیل هنیه به همراه دیگر رهبران جنبش حماس با سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان در استانبول دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر راهپیمایی زنان علیه بی‌حجابی در تهران
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه