Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور پرقدرت مردم شهیدپرور اصفهان در تمام صحنه ها از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون اظهار داشت: مردم اصفهان در طول چهل و یک سال گذشته همواره در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت پیشتاز بودند.

وی افزود: امروز هم همچون هشتم دی ماه ۱۳۹۶ که حماسه مردم اصفهان در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و فردای آن روز مردم تهران نهم دی ماه را رقم زدند باز هم اصفهانی ها با حضور مقتدرانه خود نشان دادند که حساب آنها از اشراری که توسط اسکتبار جهانی حمایت می شوند جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم اصفهان در میدان انقلاب اسلامی مقتدرانه و عزت مند بود، ادامه داد: مردم شهیدپرور اصفهان در دفاع از ولایت و کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ استحکام درون تشکیلاتی و مقابله با کفر و استکبار جهانی اجتماع پرشور و شعفی را رقم زدند.

وی افزود: متاسفانه در این چند روز اشرار با حمایت از اجنبی ها امنیت جامعه را هدف قرار داده بودند که اگر به این امنیت خدشه وارد می شد مشکلات عدیده ای حاصل می شد و امروز مردم شریف اصفهان با نوشتن طومار و حضور الهی و انقلابی خود در این اعتراض مردمی از ارزش های نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

کد خبر 4777523

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی اصفهان بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز قیمت بنزین زلزله بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است