Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص پاکسازی معابر از شن و ماسه‌های ریخته شده در هنگام بارش برف گفت: خدا را شاکریم که نزولات جوی امسال در مدت مشابه سال های قبل حجم بسیار خوب و مناسبی داشت.

وی افزود: در زمان بارش برف و برای جلوگیری از ایجاد مشکل در تردد خودروها مأموران شهرداری تهران اقدام به پاشیدن شن، ماسه و نمک مخصوص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بعد از آنکه بارش ها قطع شده و برف و یخ زدگی‌ها از بین می‌رود مأموران جز وظایف ذاتی‌شان هست که شن و ماسه به جا مانده را پاک کنند.

عطایی گفت: این در حالی است که عموما به خاطر ریخته شدن شن و ماسه و تردد خودروها برخی المان‌های شهری مثل گاردریل‌ها، تابلوهای راهنمایی و شبرنگ‌های مشخص کننده مسیر کثیف شده و گلی می‌شوند که یکی دیگر از وظایف شهرداری شست و شوی این المانهای شهری است.

وی ادامه داد: از امروز صبح با توجه به تغییر هوا و آفتابی شدن این اقدامات با سرعت بیشتری آغاز شده است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 شست‌وشوی المان‌های شهری مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران پاکسازی معابر از شن و ماسه‌های ریخته شده اصغر عطایی پاک شدن سطح معابر از وجود برف و یخ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد