Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت فعلی باعث شده است که برخی شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی ابراز نگرانی کنند و این در حالی است که اینترنت داخلی وصل است/ این مساله به بزودی حل و اینترنت وصل می‌شود

سخنگوی کمیسون حقوقی و قضایی مجلس درباره اینکه وضعیت فعلی باعث شده است که برخی شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی ابراز نگرانی کنند و این در حالی است که اینترنت داخلی وصل است، گفت: به امید خدا این مساله به بزودی حل و اینترنت وصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، سخنگوی کمسیون قضایی مجلس با بیان اینکه فضای موجود شرایطی را برای گسترش اینترنت داخلی ایجاد کرده است تاکید کرد که قطعی اینترنت موقتی است و بزودی وصل می‌شود.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه قطعی اینترنت مقطعی و موقت است، گفت: اگر هم حل نشود بهترین موقعیت است که به اینترنت داخلی بپیوندیم.

وی افزود: وزیر ارتباطات باید تلاش کند که اینترنت داخلی را فعال کند و از اینترنت داخلی استفاده و زیر ساخت‌های آن را برای استفاده از اینترنت داخلی فراهم کند و دولت باید زودتر بتواند اینترنت داخلی و سرورهای آن را وصل کند.

سخنگوی کمیسون حقوقی و قضایی مجلس درباره اینکه وضعیت فعلی باعث شده است که برخی شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی ابراز نگرانی کنند و این در حالی است که اینترنت داخلی وصل است، گفت: به امید خدا این مساله به بزودی حل و اینترنت وصل می‌شود.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، زهرا ابراهیمی در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی‌های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی دارد که ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکار‌های مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.
وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکرد‌های جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنر‌های دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی