Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در قم با تأکید بر اینکه مردم ‌ایران شجاعانه ‌دست آشوب گران را کوتاه کردند، گفت:مردم با این حضور پرشور نشان دادند که تفاله‌های ضدانقلاب کوچک‌تر از آن هستند که با نظام اسلام دربیفتند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان قم که علیه اغتشاشگران برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم پیامی است که بر سر پیمان با اهل‌بیت(ع) هستیم و تا آخر عمر بر پیمان ولایت  ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و شجره طیبه با اقتدار و بصیرت دشمنان و آشوب گران را سرکوب می‌کند، افزود: مردم با این حضور پرشور نشان دادند که تفاله‌های ضدانقلاب کوچک‌تر از آن هستند که با نظام اسلام دربیفتند.

نماینده ولی‌فقیه در قم تصریح کرد: با اعتراف دشمن مدت‌ها بر برنامه اغتشاشات برنامه‌ریزی و هزینه شده بود ولی با سرعت نابود شدند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد:رهبر انقلاب بسیار حکیمانه و ایثارگرانه و شجاعانه حرکت کردند وصف‌ها را جدا و مکر دشمن را نشان دادند.

امام جمعه کرمان: صحنه‌گردانان آشوب‌های کرمان قطعا ایرانی نبودند / ‌ملت عزیز و فهیم ایران ‌دشمنان را رسوا کردند‌لیدرهای اغتشاشات گرگان در همان ساعت‌های نخست دستگیر شدند / مردم به آشوبگران ‌اجازه عرض اندام ندادندراهپیمایی مردم یاسوج علیه آشوبگران و اشرار / ندای مرگ بر اغتشاشگر در آسمان ‌طنین‌انداز شد‌

امام‌جمعه قم با بیان اینکه این اغتشاشات در طول چهل سال گذشته با فتنه‌های گذشته متفاوت بود، ادامه داد: این آشوب‌ها برای از بین بردن جبهه مقاومت در ایران اسلامی طراحی‌شده بود ولی مردم مومن ایران شجاعانه به میدان آمدند و بسیج و نیروی انتظامی دست آشوب گران را کوتاه کردند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم توجه دولت به مشکلات اقتصادی کشور افزود:مردم مطالبات به حقی دارند و اینکه چرا سهمیه‌بندی بنزین این‌گونه اجرا شد و نباید به مردم شوک وارد می‌شد.

وی گفت: رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان نقطه نظرات آن‌ها را گوش دادند و باید مشکلات تولیدکنندگان موردتوجه مسئولان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در قم خاطرنشان کرد:بدخواهان نظام بدانند که ملت شجاع ایران وظیفه شرعی و ملی خود را تا خنثی‌سازی و سرکوب فتنه گران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق

مردم مرکز استان خراسان شمالی در اجتماعی پرشور حمایت قاطع خود را از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران علیه رژیم خبیث اسرائیل اعلام‌ کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068554 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی لازم بود
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • حضور پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاور مردان سپاه
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل ؛ خیره‌کننده و شجاعانه بود
  • حمایت مردم شهرکرد از حمله شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ عکس
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاورمردان سپاه
  • عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران موجب افتخار است