Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن از کشورهای دوست و برادر خواست تا به منافع ملت یمن احترام گذاشته و روابط و همکاری با دولت دست نشانده عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور را متوقف کنند. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع مسئول در وزارت خارجه یمن به خبرگزاری دولتی این کشور گفت: دولت هادی نماینده ملت یمن و منافع آنها نیست بلکه اعضای آن گروهی فاسد و تروریست هستند که آشکارا به القاعده و داعش و گروه‌های تروریستی منتسب هستند و ادامه تعامل با این دولت به عنوان نماینده جمهوری یمن خدشه مستقیم به کرامت ملت یمن و ارزش‌های آنها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشورهای جهان خواست تا از نادیده گرفتن واقعیت‌ها دست برداشته و به گونه‌ای رفتار کنند که منافع آینده خود با صنعا را حفظ کنند.

این منبع از کشورهای جهان خواست تا به از سرگیری فعالیت سفارتخانه‌های خود در شهر صنعا بیاندیشند، زیرا این امر در راستای منافع مشترک و گشودن افق‌های بهتر به روی روابط دو جانبه است.

این منبع خاطرنشان کرد: از سرگیری کار سفارتخانه‌ها به این کشورها کمک خواهد کرد که از واقعیت اوضاع آگاه شده و در تقویت تلاش‌های صلح در یمن سهیم شوند.

وی بر تعهد دولت نجات ملی یمن برای ارائه همه تسهیلات لازم برای نهادهای دیپلماتیک خارجی در صنعا و حفاظت کامل از آنها و کارکنانشان تاکید کرد و گفت: صنعا امروز بیش از هر زمانی از امنیت و ثبات برخوردار است.

تقدیم استوارنامه سفیر جدید یمن به ظریف/ ابلاغ سلام المشاط برای روحانی +فیلمواکنش عبدالسلام به آغاز ماموریت سفیر جدید یمن در ایران

 

این منبع از تصمیم جمهوری اسلامی ایران در پذیرش سفیر فوق العاده یمن در تهران ستایش کرد و آن را بیانگر احترام مسئولان ایران به خواست اکثریت مردمی و حزبی یمن دانست که با دولت مزدور هادی مخالف هستند.  

وی بار دیگر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مظلومیت ملت تحت محاصره یمن و عمق نگاه واقعگرایانه و درست آن در قبال وضعیت یمن تشکر و تقدیر کرد.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه

 آیین بدرقه نخستین گروه از زائران عمره گزار ایرانی بامداد امروزدوشنبه (۳ اردیبهشت) درترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور سرپرست حجاج ایرانی، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در کشورمان، جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) و هواپیمایی و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

برپایه این گزارش، با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان کشورمان، سفر‌های عمره پس از وقفه‌ای ۹ساله از سرگیری شد و نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره (۱۷۰نفر) رهسپارمدینه منوره هستند.

این گروه از زائران کشورمان که از استان‌های کرمانشاه و کردستان می‌باشند با پرواز‌های هواپیمایی ایران ایر رهسپار سرزمین وحی می‌شوند و به مدت ۵روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت و ضمن زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع اعمال و مناسک عمره را انجام خواهند داد.

گفتنی است، پرواز‌های عمره مفرده قرار بود که دردی ماه سال گذشته انجام شود که بدلیل برخی موانع فنی، این مهم به تعویق افتاد، اما با تلاش‌های دست اندرکاران حج و زیارت و سایر مسئولان عالی رتبه کشوری این موانع رفع و اعزام‌ها از سرگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • الجزیره: دعوت به خویشتن‌داری مقابل اسرائیل، لفاظی ریاکارانه است
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور