Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:41:20 GMT

دستگیری ۲۹ لیدر تجمعات خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۰۵۴

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر به بهانه اعتراض به افزایش قیمت بنزین، گفت: ۲۹ لیدر تجمعات اخیر در مرکز استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور و به‌تبع آن در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: ناآرامی‌های اخیر به بهانه اعتراض به افزایش قیمت بنزین، خسارتی به اموال بیت‌المال خراسان‌جنوبی وارد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: در دو شب ابتدایی اعلام سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین در مرکز استان تجمعات معدودی گزارش شد که با اقدام به‌موقع نیرو‌های نظامی و انتظامی رصد و مهار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در شهرستان‌های استان هیچ‌گونه تجمع و دستگیری نداشته‌ایم، عنوان کرد: این مهم نشان‌دهنده نجابت و فرهنگ بالای مردم خراسان‌جنوبی است.

حمیدی از شناسایی و دستگیری ۲۹ لیدر تجمعات اخیر در مرکز استان خبر داد و گفت: لیدر‌هایی که با تحریک مردم و جوانان، تجمعات را مدیریت کردند دستگیر شدند که البته با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این افراد هم‌اکنون با قرار قانونی آزاد و درحال حاضر هیچ فردی در این خصوص در زندان‌های استان زندانی نیست.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد نیز با هدایت نیرو‌های انتظامی و امنیتی، برای آنان پرونده قضایی تشکیل نشد، تبیین کرد: در تجمع‌های معدود مرکز استان مردم با بصیرت نسبت به اغتشاشات صبوری نشان داده و از فضا‌های مسموم مجازی و حقیقی با وجود مشکلات مالی و افزایش قیمت بنزین دور شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین تابناک خراسان جنوبی حمیدی قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های خراسان جنوبی از بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمد اسماعیل فاطمی امروز -شنبه یکم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جدید علاوه بر اهداف و وظایف کلی، برای سه هدف ایجاد درآمدزایی از طریق فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان و کشور، کمک و پشتیبانی به شهرداری‌ها و کمک به توسعه زیر ساخت‌های استان در راستای سیاست‌های دولت مردمی و ایران قوی برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: بودجه سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان از ۶۰۲ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ به ۹۷۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت که سال گذشته با تلاش مضاعف، ۱۰۰ درصد آن محقق شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های خراسان جنوبی با اشاره به این موضوع که از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ تحقق بودجه رشد ۱۳۵ درصدی داشته است، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ بودجه مصوب این سازمان ۱۲ هزار میلیارد ریال است. وی ادامه داد: ۱۳۵ میلیارد ریال مطالبات قطعی شده از دستگاه‌های مختلف بوده که در سال ۱۴۰۲ حدود ۸۵ درصد آن پرداخت شده است.

فاطمی به برنامه‌ریزی این سازمان برای توسعه بخش‌های املاک، سرمایه‌گذاری و بازرگانی اشاره و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با افزایش دارایی‌های سازمان از جمله در حوزه املاک، تملک و خرید سرانه دارایی سازمان به اندازه ۱۹ سال در خراسان جنوبی افزایش داشته ایم و امیدواریم در سال پیش رو، شاهد توسعه بیشتر استان و ورود به پروژه های سرمایه گذاری کلان با مشارکت شهرداری‌ها باشیم.

کد خبر 746377

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری