Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده اعظم اسلامی خبرداد: جشن مهربانی با هدف ارتقاء سطح سلامت و ترویج نشاط اجتماعی همراه با ورزش صبحگاهی و نمایشگاه صنایع دستی، در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سیده اعظم اسلامی رئیس گروه امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتو با برنا از برگزاری جشن مهربانی با حضور بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی استان خبرداد و بیان کرد: این مراسم با حضور مهین فراهانی معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه با هدف ارتقاء سطح سلامت و ترویج نشاط اجتماعی همراه با ورزش صبحگاهی و نمایشگاه صنایع دستی، یکشنبه سوم آذرماه ساعت 7:30 صبح در سالن شهیدین قاسمی واقع در خیابان استقلال انجام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت ورزش وجوانان وارداصفهان شد سلامت با افزایش آگاهی عمومی مردم در خصوص ورزش تضمین می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال سلامت معاون نمایشگاه صنایع دستی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «آفتاب کرامت» همراه با افطاری عصر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در محوطه فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

این برنامه به‌صورت ایستگاهی با حضور نوجوانان در قالب برپایی موکب پذیرایی با افطاری ساده از روزه داران، پخش مولودی خوانی، فضاسازی است و خانواده شهید علیرضا فتح آبادی در آن حضور دارند.

حضور در این جشن که با مولودی خوانی و اجرای برنامه‌های متنوع همراه خواهد بود برای عموم شهروندان علاقه مند آزاد و بلامانع است.

برنامه «آفتاب کرامت» عصر امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ساعت ۱۸ در محوطه فرهنگسرای سلامت به نشانی خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند برگزار می‌شود.

کد خبر 6062696 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم