Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@17:41:15 GMT

۲۳۰۰ واحد مسکونی لرستان آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۱۷۲

۲۳۰۰ واحد مسکونی لرستان آماده افتتاح است

استاندار لرستان گفت: ۲۳۰۰ واحد از مجموع ۱۳۰۰۰ واحد سیل‎زده استان در دست احداث آماده افتتاح است.

سید موسی خادمی در آیین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان آسیب‌دیده در سیل ۹۸، اظهار کرد: مردم لرستان در جریانات اخیر نشان دادند علاقه‌مند به نظام، امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب هستند و مصلحت کشور را به‌خوبی درک و دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در لرستان جز چند نکته خاص موردی را نداشتیم و مردم این دیار در راهپیمایی علیه اغتشاشگران نشان دادند که به‌رغم داشتن مشکلات معیشتی و اعتراضات درست و به‌حق ‌خود سختی‌ها را تحمل می‌کنیم چراکه اعتقاد داریم برای هر کاری راه حلی وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: امروز مردم نشان دادند راهشان از کسانی که به روش‌های غیرانسانی و غیر اسلامی آرامش مردم را به هم بزنند و اغتشاش کنند جداست و ما مسئولین باید قدردان چنین مردمی باشیم و هر چه در توان داریم برای خدمتگزاری به آنان دریغ نکنیم.

خادمی در ادامه گفت: نظام اسلامی در مقابل کسانی که به هر دلیل و خارج از اراده خود دچار مشکل می‌شوند مسئول است چراکه در نظام اسلامی انسان‌ها کرامت دارند و باید به افراد نیازمند کمک کنیم و البته این مهم را امام راحل تشخیص دادند.

وی بیان کرد: البته این برای ما افتخار نیست که بگوییم در جامعه قشر ضعیف وجود دارد اما امیدواریم از طریق توانمندسازی آنان بتوانیم از چرخه حمایتی آنان را خارج کنیم.

استاندار لرستان افزود: شرایط امروز جامعه ما و متأسفانه استان‌های کمتر توسعه یافته‌ای نظیر لرستان نشان می‌دهد که اقشاری نیازمند کمک هستند.

خادمی در ادامه اظهار کرد: در سیل ویرانگر کمیته امداد امام خیلی خوب ورود پیدا کرد و خوشحالیم که اولین گروه منازل افتتاحی را به محرومین می‌دهیم.

خادمی گفت: ۲۳۰۰ واحد از مجموع ۱۳ هزار واحد در دست احداث آماده افتتاح است که ۵۰۰ واحد مربوط به محرومین بوده و این نشان از توجه نظام به محرومین دارد.

وی اضافه کرد: پیگیری خواهیم کرد زمین مورد نیاز را با کمک بنیاد مسکن برای واحدهایی که بلاتکلیف هستند تأمین کنیم و تکلیف این واحدها مشخص شود.

استاندار گفت: یکی از دستگاه‌هایی که تسهیلات اشتغال‌زایی آن در محل خود هزینه شده امداد لرستان است./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

تحویل منازل مناطق سیل‌زده اسفراین تا آغاز فصل زمستان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد