Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم عطرافشانی مزار شهدا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنجم آذر امسال چهلمین سالگرد صدور فرمان حضرت امام برای تشکیل بسیج است، اظهار داشت: مردم در این مدت به خوبی با خدمات بسیج به‌ عنوان گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور برای خدمت رسانی آشنا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام همه شهدا، عزت مسلمین و دستیابی به مرحله نهایی تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت حضرت ولی‌عصر (عج) است و امروز بسیج الگویی برای محور مقاومت شده است؛ چرا که حضور مردم در بسیج به تحقق مردم‌سالاری دینی کمک ویژه‌ای می‌کند.

وی افزود: بسیجیان با همه توان، اخلاص و روحیه جهادی خود در همه عرصه‌ها به میدان آمده اند تا بسترسازی زمینه تشکیل امت و دولت اسلامی و ورود به مرحله تمدن اسلامی برای ظهور آماده شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه آرمان های امام راحل در زمان حیات ایشان همگی محقق شده است، گفت: تنها آزادی قدس عزیز مانده است که بدون شک بسیجیان، پرچم‌دار آزادی قدس خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه شهدا زنده و حاضر و ناظر بر همه اعمال و رفتار ما هستند، اظهار داشت: باید راه شهدا با بصیرت ادامه پیدا کند و بسیجیان و نظام و ملت ایران اسلامی با شعار خدمت، جهاد و شهادت رسالت خود را به سر منزل مقصود برسانند.

وی در ادامه عنوان داشت: مردم به خوبی در همه این ۴۰ سال نشان داده اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یکی از اهداف بسیج مستضعفین است و گفت: بسیج حرکت پویا و موثر در این عرصه را وظیفه خود می داند.

کد خبر 4777565 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی حسن روحانی قیمت بنزین هیئت دولت محمدجواد ظریف شورای نگهبان علی لاریجانی بنزین اسحاق جهانگیری علی ربیعی انقلاب اسلامی ایران مجلس ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد

مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 

اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.

او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.

سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم. 

او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی