Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:30:33 GMT

بازگشت مربی سرطانی برای جلوگیری از سقوط تیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۲۸۲

بازگشت مربی سرطانی برای جلوگیری از سقوط تیم

یو سانگ چول، ستاره سابق فوتبال کره جنوبی و از ستاره‌های جام جهانی 2002 این کشور که به سرطان پیشرفته دچار شده برای جلوگیری از سقوط تیمش به تمرینها بازگشته.

به گزارش "ورزش سه"، یو سانگ چول، ستاره سابق فوتبال کره جنوبی که در جریان صعود تاریخی تیم ملی این کشور به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2002 از بازیکنان تیم ملی این کشور بود بر اساس گزارش رسانه‌های این کشور با سرطان مرحله چهار پانکراس مبتلا شده و در حال مبارزه با این بیماری مرگبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یو که در حال حاضر سرمربی باشگاه اینچئون یونایتد کره جنوبی است روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای ابتلای خود به سرطان را تایید کرد. پیش از این شایعاتی درباره مشکل سلامتی او در رسانه‌های این کشور مطرح شده بود.

 

این ستاره سابق کره‌ای در بیانیه خود که در وبسایت باشگاه اینچئون یونایتد منتشر شد نوشت:" پزشکان تشخیص داده‌اند که من به سرطان مرحله چهار پانکراس مبتلا شده‌ام. من از اواخر ماه اکتبر دچار مشکلات بدنی شده بودم و کمی بعد از آن در چکاپ پزشکی مشخص شد که به این سرطان دچار شده‌ام".

 

 

سرطان مرحله چهار به این معنی است که سرطان دچار متاستاز شده یا از پانکراس به دیگر اندامها گسترش پیدا کرده. یو اعلام کرد مراحل اولیه درمان روی او انجام شده و او به مقر باشگاه برگشته تا به قول خود به بازیکنان و هوادران اینچئون مبنی بر نگه داشتن تیم در لیگ دسته اول کره و جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر عمل کرده باشد.

 

اینچئون در لیگ دسته اول کره موسوم به کی‌لیگ در رتبه دهم قرار دارد و شش پیروزی، 12 تساوی و هشت باخت داشته است. سرنوشت سقوط یا عدم سقوط این تیم به دو بازی آخر آن بستگی  دارد که ظرف ده روز آینده برگزار خواهد شد.

 

یوو در ادامه بیانیه خود گفت:" من همه سعی خودم را خواهم کرد که تیم را در دسته اول نگه دارم. من هرگز از تلاش برای حفظ تیمم دست برنخواهم داشت و در تلاش برای مبارزه با سرطان و بدست آوردن سلامتی‌ام هم کنار نخواهم کشید".

 

تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سومین مجمع سلامت، سیمای سلامت استان را تشریح کرد.   دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی گفت:در حال حاضر تعدا ۱۷۱ خانه بهداشت،۹۰ مرکز سلامت جامع شهری و روستایی و ۹۳ پایگاه ضمیمه، مستقل و حاشیه در سطح استان فعال است.   هاشمی افزود: کسب رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ، طراحی و اجرای برنامه تامین سلامت کارکنان یزد نوین (تسکین)، واکسیناسیون تکمیلی ۳۴ هزار نفر از اتباع غیرایرانی زیر ۱۵ سال ساکن استان، بیماریابی سل در بیش از ۲۳ هزار نفر از اتباع غیرایرانی ساکن استان و کشف و مراقبت ۶۲ بیمار جدید و افتتاح ۱۱ مرکز مردمی نفس در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین دستاورد‌های معاونت بهداشتی دانشگاه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون است.   وی راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان افشار طی سال گذشته، پیگیری و تهیه ام آر آی جهت بیمارستان‌های خاتم الانبیاء ابرکوه و فاطمه الزهرا مهرِیز، خرید ۲۵ دستگاه دیالیز جهت بیمارستان‌های استان، خرید ۶ تخت آی سی یو همراه با تجهیزات جهت بیمارستان تفت و خرید پنج دستگاه ماشین همودیالیز بیمارستان اردکان از طریق هیات امنا ارزی در سال گذشته را از مهمترین دستاورد‌های معاونت درمان دانشگاه برشمرد.   دکتر هاشمی باجگانی به اقدامات حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه هم اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول در نمونه‌های مهارت آزمایی سم آفلاتوکسین در کشور، کسب رتبه اول در اجرای برنامه اعتبار بخشی روش‌های آزمون‌های شیمیایی و محصولات بهداشتی در کشور و همچنین کسب رتبه اول در ارتقای توانمندسازی آزمایشگاه‌های سطح دو کشور از افتخارات این حوزه در سطح استان و کشور است.

دیگر خبرها

  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • بازگشت ۱۱۹ همت به بیت المال/ از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • ۵ سپر مقاوم خوراکی در برابر سرطان
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ
  • یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ