Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@13:26:16 GMT

اخبار مهم روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۳۱۳

اخبار مهم روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۸

۱۲:۵۳

معاون سازمان حج: مقدمات راه اندازی حج عمره به انجام رسیده است

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه به دنبال راه اندازی حج عمره برای زائران هموطن هستیم، گفت: با تلاش مسئولان امر تاکنون مقدمات و برنامه ریزی های راه اندازی حج عمره به انجام رسیده است.

اکبر رضایی در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به استقبال هموطنان عزیز کشورمان برای اعزام به سفر حج عمره، تاکنون بسیاری از اقدامات اولیه راه اندازی این سفر معنوی به انجام رسیده اما بازگشایی آن بستگی به نهایی شدن توافقات طرفین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از نهایی شدن توافقات مسئولان ایرانی با مسئولان حج و زیارت عربستان و انجام اقدامات اداری آن اطلاع رسانی جامع و کاملی از نحوه اقدامات به انجام رسیده اعلام خواهد شد.

معاون سازمان حج و زیارت تصریح کرد: برهمین اساس زمان اعزام زائران به سفر معنوی حج عمره بستگی به نهایی شدن زمان توافقات خواهد داشت که پس از انجام این مهم اقدامات نام نویسی برای اعزام به عربستان به انجام می رسد.

رضایی اظهار داشت: با توجه به تلاش و پیگیری مسئولان این سازمان برای راه اندازی حج عمره امیدوارم شرایط مطلوب اعزام تا قبل از پایان سالجاری به انجام برسد.

Fararu.com Fararunews @ ۱۲:۴۵

پایان زودهنگام ویلموتس؛ فدراسیون به دنبال برانکو است؟

از همین رو فشار‌های وارد شده از سوی افکار عمومی مخاطبان فوتبال و انتقادات صریح کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال از اوضاع تیم ملی باعث شده سران فدراسیون فوتبال به فکر راه حل برای این موضوع باشند و خبر‌های رسیده حاکی از آن است که دیگر تمایل چندانی به حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی وجود ندارد و سرمربی بلژیکی به احتمال زیاد به پایان زودهنگام فعالیت در ایران رسیده است.

 در این شرایط شنیده می‌شود نسخه عاجل فدراسیون برای نیمکت تیم ملی در این شرایط حساس که جایی برای ریسک باقی نمانده، کسی است که با فوتبال ایران آشنایی کامل داشته و جو نیمکت تیم ملی را هم به خوبی می‌شناسد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق تیم ملی و پرسپولیس که دوران فعالیتش در ایران همواره با موفقیت همراه بوده در حال حاضر نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی برای جانشینی ویلموتس است و فدراسیون نشین‌ها در نظر دارند تا او را به ایران بازگردانده و به عنوان سرمربی جدید تیم ایران برگزینند. (بیشتر بخوانید)

Fararu.com Fararunews @ ۱۲:۴۰

(ویدیو) گزارش رسمی خسارات تهران بر اثر اعتراضات بنزینی

استاندار تهران با حضور در بخش خبری شبکه تهران برای اولین بار و به طور رسمی تشریح کرده است که در آشوب‌های اخیر پس از گرانی بنزین کدام اماکن آسیب دیده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی Fararu.com Fararunews @ ۱۲:۳۹

کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز شد

مرحله دوم کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر ساعت ۲۴ دیشب با واریز به حساب سرپرستان خانوار انجام شد و مجموع دریافت کنندگان این رقم حمایتی به ۴۰ میلیون نفر رسید. به گزارش مهر، دوشنبه شب مرحله نخست این طرح برای یک گروه حدود ۲۰ میلیون نفری واریز شده بود و مرحله سوم نیز شنبه شب، دوم آذرماه به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز می‌شود و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر خواهد رسید. پس از واریز آخرین مرحله، افرادی که موفق به دریافت این مبلغ نشدند از روز یکشنبه می‌توانند اعتراض خود را از طریق سامانه #۶۳۶۹* و حتما با استفاده از خط تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است، ثبت کنند. Fararu.com Fararunews @ ۱۲:۳۷

کشف جسد نماینده سابق مجلس در یک ساختمان نیمه‌کاره

به گفته مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد، جسد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در استان چهار و محال و بختیاری، که در سال‌های اخیر در استان کهگیلو‌یه وبویر احمد زندگی می‌کرد در یاسوج پیدا شد.

به گزارش ایلنا، محسن جلیل با اعلام این خبر افزود: «پیکر حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی زاده معروف به (سیدعلی صفدر) که حدود سه روز پیش مفقود شده بود، در آسانسور زیرزمینی در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان ابوذر ۱۰ یاسوج پیدا شد.»

این روحانی که حدودا ۶۰ سال سن داشت در سال‌های اخیر در اداره کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد به کار تبلیغات مشغول بود.

هنوز دلیل یا دلایل فوت این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در سال‌های ۶۳ تا ۶۷، مشخص نشده است

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخبار مهم اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد

مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در سال ۱۴۰۳ از چهارم اردیبهشت ماه جاری در فرودگاه بین المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی افزود: پیرامون این موضوع کمیته تسهیلات عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان با هدف تبادل نظر دست‌اندرکاران و ارکان این عملیات برگزار شد تا خدمات مطلوب‌تری ارائه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره کل فرودگاه‌های این استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با فراهم کردن امکانات خدمات تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز مسافران امید داریم بتوانیم در سایه این عملیات رضایت نسبی عمر گزاران را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این عملیات پس از ۹ سال وقفه در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • سردار جوانی: اکنون باور اینکه زوال رژیم صهیونیستی فرا رسیده، شکل گرفته است
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره