Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@13:51:27 GMT

خواننده پیشکسوت پاپ در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۳۲۴

خواننده پیشکسوت پاپ در بیمارستان بستری شد

تورج شعبان‌خانی (خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای پیشکسوت موسیقی پاپ) که برای سخنرانی در یک کارگاه آموزشی به همدان رفته بود به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری شده است.

 تورج شعبانخانی (ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ) به دلیل بیماری و وخامت حال در یکی از بیمارستان‌های شهر همدان بستری شده و هم اکنون در بخش ویژه بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان ضیایی یکی از شاگردان تورج شعبانخانی که در حال حاضر به عنوان همراه در کنارش حضور دارد، درباره وضعیت او گفت: متاسفانه استاد شعبانخانی روز پنجشنبه 23 آبان‌ماه به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

ضیایی درباره دلیل حضور تورج شعبان‌خانی در شهر همدان گفت: ایشان طی همکاری با یکی از آموزشگاه‌ها قرار بود در یک کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌شناسی 100 سال ترانه در ایران به ایراد سخنرانی بپردازد که حال نامساعد ایشان مانع این اتفاق شد.

شاگرد تورج شعبان‌خانی درباره نوع  و دلیل بیماری او نیز گفت: متاسفانه در حال حاضر نوع عملکرد قلب و ریه ایشان با مشکل مواجه است و دلیل آن، بیماری آنفولانزای چند ماه پیش ایشان است که بر اثر عدم پیگیری به وخامت حالشان منجر شده است. شاید اگر ایشان در آن مقطع بیماری‌شان را پی‌گیری و مداوا می‌کردند حال کار به اینجا نمی‌رسید.

ضیایی در پایان،‌ درباره تاریخ و چگونگی انتقال تورج شعبانخانی به تهران گفت: انتقال ایشان به نظر پزشک‌شان بستگی دارد و فعلا چنین اجازه‌ای به ما داده نشده است.

گفتنی است تورج شعبان‌خانی یکی از هنرمندان موسیقی پاپ است که علاوه بر خواندن آثار متعدد به عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز با هنرمندان مطرحی همکاری کرده است./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد

یکی از بازیگران محبوب کشورمان که علاقه فراوانی هم به پرسپولیس دارد، حالا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش مشرق، سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری گردید. رابطه این بازیگر پرسپولیسی با برخی از چهره‌های قدیمی قرمزپوش نظیر محمود خوردبین و افشین پیروانی بسیار خوب است و حتماً آنها پیگیر وضعیت او شده‌اند.

برای این بازیگر قدیمی آرزوی سلامتی داریم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد