Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:54:48 GMT

آمار رویای تیم تارتار: شش ماه بدون باخت!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۳۵۹

آمار رویای تیم تارتار: شش ماه بدون باخت!

نفت مسجد سلیمان در 13 بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی شکست نخورده است.

به گزارش ورزش سه  و به نقل از ایرنا، حریف هفته یازدهم پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان است. یکی از عجیب‌ترین تیم‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر که توانسته بهترین نمایش خود در تاریخ لیگ برتر را تا پایان هفته دهم به ثبت برساند.

 

شاگردان مهدی تارتار در کنار سپاهان تنها تیم لیگ نوزدهم هستند که شکستی در کارنامه خود نداشته‌اند و در جدول مقابل تعداد باختشان، خط تیره درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهر اولین ها تا به اینجا در لیگ به ۲ برد دست پیدا کرده و هشت بار نیز امتیازات را تقسیم کرده تا از این حیث نیز رکورد دار باشد. آنها هم اکنون با ۱۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

 

نفتی‌ها در جام حذفی هم خوش درخشیده‌اند. آنها ابتدا گل‌گهر و سپس شهر خودرو را در خانه‌هایشان شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند تا عملکرد این فصل‌شان چهار برد و هشت تساوی باشد. نباید فراموش کرد نفت در این فصل مقابل هر چهار تیم مدعی بازی کرده است. آنها مقابل استقلال، شهر خودرو، سپاهان و تراکتور به تساوی رسیدند و شکست نخوردند.

 

آخرین باخت نفت به هفته بیست و نهم لیگ هجدهم برمی‌گردد. آنها ۱۹۵ روز قبل در روز ۲۱ اردیبهشت با نتیجه یک بر صفر در تهران به پیکان باختند و پس از آن در ۱۳ بازی به ۹ تساوی و ۴ برد دست پیدا کردند. باید دید پرسپولیس می‌تواند بعد از ۶ ماه و ۱۰ روز، اولین باخت طلایی‌پوشان را رقم بزند یا آنها به سلامت از ۱۳ به ۱۴ می‌رسند و نباختن‌هایشان ادامه پیدا خواهد کرد.

نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی بدون شک یکی از پدیده‌های بزرگ فصل فوتبال جهان است. 

این نوجوان 17 ساله اولین بازی خود را برای تیم ژاوی در ژانویه و در بازی جام حذفی مقابل یونیونیستاس انجام داد و سپس به شروع کننده بلامنازع بارسا تبدیل شد. او در حال حاضر بخشی از یازده‌تای طلایی تیمش است. 

پائو امشب اولین ال‌کلاسیکوی بزرگ خود را تجربه خواهد کرد. اگرچه این اولین بازی او در برنابئو نیست: او با تیم ملی اسپانیا در بازی دوستانه مقابل برزیل در پایان ماه مارس، 9 دقیقه در برنابئو به میدان رفت. اولین بازی کوبارسی برابر رئال نیز در سال 2016، زمانی که تنها 9 سال داشت، با پیراهن خیرونا بود.

کوبارسی در بازی رفت لالیگا که در ماه اکتبر برگزار شد، نتوانست در فهرست بارسا قرار بگیرد، بنابراین امشب اولین بازی او مقابل رئال مادرید با تیم اصلی خواهد بود. 

عملکرد استثنایی کوبارسی، او را به‌عنوان بازیکن ثابت بارسا قرار داده و ژاوی به او اعتماد دارد تا خط حمله ترسناک رئال مادرید متشکل از بلینگام، وینیسیوس و رودریگو را کنترل کند. ژاوی روی خونسردی، بازی‌خوانی درست و جاگیری‌های دقیق کوبارسی حساب کرده است.
پائو کوبارسی، که بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید با او است، از کودکی در لاماسیا بوده و اخیرا در یک مصاحبه گفت همیشه آرزوی حضور در ال‌کلاسیکو با پیراهن بارسا را داشته است. رویایی که امشب تعبیر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد