Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، این وزارتخانه برپایی نمایشگاه دائمی مدنظر معظم له به منظور تجمیع و داخلی سازی نیاز‌های صنایع کشور را کلید زد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود زیر ساخت و فضای مناسب در نمایشگاه بین‌المللی و فضا‌های استانی و نیز تجربه مفید این وزارتخانه در برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در تیرماه ۹۸ اعلام کرد: مسئولیت این نمایشگاه دائمی بر عهده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جای خودرو‌های هیبریدی در کشور خالی است/ ترخیص خودرو‌های دپو شده در انتظار رفع تخلفات

رحمانی تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت همه بخش‌های توانمند، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و سمن‌های تخصصی، صندوق‌های حمایتی، سازندگان، اصحاب رسانه و سایر ذینفعان در سطح فراگیر ملی برنامه ریزی و برپا می‌شود.

به گفته رحمانی در روز‌های اینده فراخوان‌های مشارکت و دعوت از همه گروه‌های هدف برای بهره‌گیری از حداکثر توان هموطنان توانمند اعم از داخل و خارج کشور انجام خواهد شد.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد

تین نیوز

اولین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته  برگزار شد.

به گزارش تین نیوز،  جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی؛ صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روز گذشته، سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ برگزار شد.

 بنابر این گزارش، نمایشگاه یازدهم همزمان با برگزاری اجلاس روسای راه آهن های اکو برپا می شود.

در این جلسه نمایندگانی از انجمن های صنفی صنایع ریلی ایران، شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، شرکت راه آهن ج.ا.ا. و مجری نمایشگاه یازدهم حضور داشتند که طی آن در یک هم اندیشی و تبادل نظر با رویکرد تعاملی برای برپایی بهتر نمایشگاه این دوره و حضور کمی و کیفی شرکت های فعال در حوزه صنعت و حمل ونقل ریلی مواردی مطرح و قرار شد در زمان باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه این جلسات ادامه یابد.

گفتنی است در نمایشگاه یازدهم و در بخش بین الملل قرار است شرکت هایی از کشورهای هندوستان، چین، آذربایجان، روسیه و آفریقای جنوبی شرکت کنند و یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه نیز برگزاری اجلاس روسای راه آهن های اکو است.

 همچنین به همت برگزار کننده نمایشگاه یازدهم بیش از ۵۰ نفر از بازرگانان کشورهای مختلف جهان در حوزه صنایع ریلی در قالب یک هیئت تجاری مهمان ویژه نمایشگاه این دوره خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد