Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیدخام روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همه ارتباطات تلفن همراه و ثابت استان اصفهان به جز یک مرکز که در ناآرامی‌های اخیر مقداری آسیب دید، پایدار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: ۱۴۰ هزار تلفن ثابت مرکز خاتم الانبیاء (ص) اصفهان قطع شده بود که در زمان حاضر ۵۰ درصد این ارتباطات وصل شده و مابقی نیز تا آخر هفته آینده وصل و وضعیت عادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشکل خاصی در زمینه تلفن همراه در استان اصفهان وجود ندارد ادامه داد: یک سری سایت‌های تلفن همراه از مدار خارج شده بود که هم اکنون ۷۰ درصد آنها وارد مدار شده و مابقی سایت‌ها هم تا آخر هفته آینده وارد مدار می‌شوند.

بیدخام تصریح کرد:در حال برآورد خسارت‌های وارده به مخابرات اصفهان هستیم اما تاکنون میزان تقریبی این خسارت‌ها هم مشخص نشده است. 

هفته گذشته در پی هجوم عده‌ای اخلالگر به مرکز مخابرات خاتم الانبیاء، ارتباطات مخابراتی شامل تلفن ثابت، تلفن همراه ( اپراتور همراه اول) و اینترنت در بخشی از شمال کلان‌شهر اصفهان از جمله ملک شهر، خانه اصفهان و خیابان رباط قطع شد.

برچسب‌ها اصفهان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران اصفهان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • تلفن ثابت سازمانی
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!