Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:26:09 GMT

گلزار شهدای کردستان عطرافشانی و غبارروبی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۴۰۰

گلزار شهدای کردستان عطرافشانی و غبارروبی شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و طی مراسمی در سراسر استان کردستان و در راستای گرامیداشت ایام هفته بسیج گلزار شهدای سراسر این استان عطرافشانی و غبارروبی شد.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای سنندج فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، جمعی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی استان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت القمدس کردستان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان برای همیشه تاریخ در کشور ما چون خورشیدی فروزان تلائلو می‌کند، گفت: شهیدان همچون مشعل‌های فروزانی هستند که روشنی‌بخش راه ما در زمستان‌های سخت و تاریک بودند که ما را از مسیرهای سخت عبور دادند.

سردار سید صادق حسینی ادامه داد: شهیدان تمام هستی خود را که همانا جانشان بود در طبق اخلاص گذاشتند تا دشمن تا بن دندان مسلح را تسلیم و به شکست وادار کنند و آب و خاکمان را محفوظ نگه دارند.

وی بیان کرد: هرچند در جنگ ایران و عراق ما آغازگر جنگ نبودیم اما مدافعی سرافراز بودیم و قشرهای مختلف جامعه در قالب بسیج مردمی نقش اصلی را در دوران دفاع مقدس در مقابله با ضدانقلاب بازی کردند.

سردار حسینی عنوان کرد: امروز در مزار شهدا حضور یافتیم تا یکبار دیگر با آنها عهد و پیمان ببندیم و بگوییم گرچه شما رفتید اما راه شما استمرار دارد و تفکر شما در جامعه جاری و ساری است.

در ادامه این مراسم گلزار شهدای سنندج با حضور مسئولان و مدیران حاضر غبارروبی و عطرافشانی شد.

کد خبر 4777593

منبع: مهر

کلیدواژه: گلزار شهدا سید صادق حسینی هفته بسیج بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز قیمت بنزین بنزین زلزله اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد