Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:12:33 GMT

جاعل فراری در کرمان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۲۴۱۴

جاعل فراری در کرمان دستگیر شد

سرهنگ "یداله حسن‌پور" روز پنجشنبه افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس در رصد اطلاعاتی و با بهره‌گیری از منابع خبری و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یک نفر جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای که زندانی فراری بود، شدند.

وی افزود: متهم که با قرار وثیقه به مرخصی اعزام شده بوده اقدام به فرار می‌کند که با هوشیاری کارآگاهان و با انجام اقدامات فنی و پلیسی طی عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی در خصوص اتهامات این فرد بیان کرد: متهم دستگیر شده از حوزه قضائی پنج شهرستان با عناوین حمل مواد مخدر و سرقت ۲۷ تن گندم تحت تعقیب قضائی بود.

وی افزود: متهم در زمان فرار خود از زندان با خرید خودروهای لیزینگی اقدام به تهیه اسناد و پلاک‌های مجعول کرده و با نصب پلاک جعل شده برروی این خودروها با هویت نامشخص اقدام به فروش خودروها به صورت قطعی می‌کرد.

حسن پور با اشاره به ارزش ۱۰ میلیاردی خودروها و وثیقه‌های ضبط شده این متهم، افزود: تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیقات در خصوص سایر شکات ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه اگر افرادی در این خصوص شکایتی دارند می‌توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها کرمان ایرنا حقوقی و قضایی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا حقوقی و قضایی انتظامی کرمان ایرنا حقوقی و قضایی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد