Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه‌هایی که برای احداث خوابگاه از تسهیلات بانکی استفاده کرده اند، برای استفاده از تسهیلات صندوق رفاه وزارت علوم تا پایان امروز پنج شنبه ۳۰ آبان فرصت دارند طرح توجیهی کمبود خوابگاه خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای جبران بخشی از کمبود ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات دریافتی دانشگاه‌ها و بخش خصوصی برای ساخت خوابگاه را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشگاه‌ها و بخش خصوصی اگر برای ساخت خوابگاه از تسهیلات بانکی استفاده کنند، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز متعهد شده تمام سود بانکی آنان را پرداخت می‌کند و دانشگاه‌ها و بخش خصوصی فقط اقساط و کارمزد را پرداخت می‌کنند.

دانشگاه‌هایی که در مناطق محروم حضور دارند با تشخیص رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اگر برای اقساط بانکی دچار چالش شوند، ۴ درصد کارمزد آن‌ها هم توسط صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود.

بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه‌ها تا پایان امروز پنج شنبه ۳۰ آبان فرصت دارند طرح توجیهی خود درباره کمبود خوابگاه را به صندوق رفاه دانشجویان ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

کد خبر 6063813

دیگر خبرها

  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند و مسکن به شبکه بانکی
  • پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های زیست محیطی 
  • ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا پایان اردیبهشت