Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هزاران نفر از مردم ولایتمدار، متدین و شهیدپرور شاهرود صبح پنج‌شنبه با حضور در خیابان ۲۲ بهمن بار دیگر با برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشات اخیر و دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه و معاند نظام اسلامی ایران، از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه دفاع کردند.

مردم شاهرود از پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک از جای‌جای این شهر خود را به ساعت گل رساندند تا بار دیگر بگویند ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی با هرگونه دخالت بیگانگان برخورد کرده و در مقابل آشوبگران خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستادن در برابر فتنه‌گران

شاهرودی‌ها یک‌بار دیگر حماسه مشت‌های گره‌کرده خود را در مقابله با فتنه‌انگیزی معاندان داخلی و خارجی نظام در حالی به منصه بروز و ظهور رساندند که رسانه‌های غربی و حامیان آن‌ها در انگلستان، آمریکا و عربستان و ... قصد وارونه جلوه دادن حقیقت دارند.

راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشات اخیر و همچنین عناد باارزش‌های انقلاب اسلامی در حالی تا میدان آزادی شاهرود ادامه داشت که صدها زن و مرد و پیرو جوان از جای‌جای این شهرستان خود را رسانده بودند تا شعار مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و آل سعود و همچنین مرگ بر منافق سر دهند. مردم همچنین خواستار مجازات اغتشاش‌گرانی شدند که بر بال احساسات مردمی سوار و نسبت به تخریب اموال و بیت‌المال مبادرت ورزیدند.

مردم شاهرود در کنار مسئولان، روحانیان، دانشجویان و دانش آموزان و جوانان، بسیجیان، کارکنان دولت، نظامیان، پزشکان و معلمان و اساتید دانشگاه، کسبه و فعالان بازار و خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان و ده‌ها قشر دیگر حماسه‌ای بزرگ را علیه فتنه‌گران و آشوب‌طلبان به رخ دشمنان کشیدند.

رهبری فصل الخطاب

یکی از حضار در این راهپیمایی به خبرنگار مهر می‌گوید: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوعی را بیان می‌کنند این یعنی فصل الخطاب تمام مردم ایران درنتیجه آنانی که از احساسات و التهاب اقتصادی و شرایط برای سوءاستفاده از مقاصد سیاسی خودشان بهره می‌گیرند، عده‌ای شرور هستند.

محمد عمودی بابیان اینکه مردم بار دیگر آمده‌اند تا نشان دهند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند، بیان کرد: بنزین تنها بهانه‌ای برای خشونت و آشوب‌طلبان بود تا به تخریب اموال دولتی و مردم بپردازند لذا باید از دستگاه قضایی خواست تا با تمام مسببان این امر برخورد کند.

وی افزود: درست است که گرانی بر مردم فشار آورده اما راهش آشوب و اغتشاش نیست باید دانست که ایران اسلامی تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خود ایستاده است.

آماده جان دادن در راه انقلاب و ولایت‌فقیه هستیم

یکی از بسیجیان شاهرودی نیز بابیان اینکه اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دهند غسل شهادت می‌کنیم، می‌گوید: ما آماده جان دادن در راه انقلاب و ولایت‌فقیه هستیم و بار دیگر به میدان آمده‌ایم تا این موضوع را به دشمنان متوهم ایران و نظام اسلامی بگوییم.

سید محمد طباطبایی بیان کرد: مردم شاهرود نشان داده‌اند که همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند از قائله ۸۸ تا ۹۶ و امروز همه و همه نشان داده که مردم این شهرستان ولایتمدار در کنار نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برایشان فصل الخطاب و تمام‌کننده همه مسائل است.

برادر این بسیجی شاهرودی نیز در تکمیل حرف او می‌گوید: شاهرودی‌ها به‌خوبی می‌دانند که انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامده که عده‌ای بتوانند با آشوب‌طلبی پایه‌های آن را سست کنند.

سید علی مویدی می‌گوید: مردم برای انقلاب اسلامی خون و جوانانشان را داده‌اند و لذا به‌راحتی نمی‌گذارند که با کوچک‌ترین بادی بنیان این خانه آسیب ببیند در موضوع اخیر هم باید گفت دشمنان بدانند اگر ایران در درون خود ده‌ها اختلاف‌نظر هم داشته باشد نیازی به دخالت کسی در رفع آن نمی‌بیند.

امنیت اکسیر حیاتی یک جامعه

راهپیمایی امروز مردم ولایتمدار شاهرود اما با سخنان امام‌جمعه این شهر ادامه یافت، حجت‌الاسلام عباس امینی بابیان اینکه امنیت همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یک اصل اساسی و اکسیر یک جامعه است، گفت: به حمدالله ایران اسلامی همواره از امنیت پایداری برخوردار است و این امر باعث سرخوردگی کسانی شده که این امنیت را نمی‌خواهند.

وی بابیان اینکه تمام مردم ایران می‌دانند که امنیت یک اصلی مهم و حیاتی است لذا اگر تمام اجناس رایگان هم به مردم داده شود اما امنیت وجود نداشته باشد، بازهم زندگی مردم مختل می‌شود، بیان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشورشان در راهپیمایی انزجار از اغتشاشات نشان دادند که باکسانی که قصد ناامن کردن کشور رادارند، ارتباطی ندارند.

حجت‌الاسلام امینی بابیان اینکه نباید گذاشت نااهلان و نانجیبان به اهداف شوم خود دست یابند، تأکید کرد: عده‌ای با همراهی و حمایت دشمنان راه عنادورزی را در پیش‌گرفته‌اند که باید در برابر این افراد ایستاد.

وی مردم ایران را حامیان همیشگی ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم ایران همواره در طول تاریخ نشان داده‌اند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و در این راه پا پس نمی‌کشند.

امام‌جمعه شاهرود همچنین گفت: دشمنان باید بدانند که مردم ایران همیشه پای آرمان‌های انقلاب هستند و فرامین‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین خود می‌دانند لذا این حضور پرشور مردمی همواره سبب ناامیدی بیشتر دشمنان می‌شود همان‌طور که این روزها این ناامیدی و تلاش مذبوحانه را در رسانه‌های بیگانه و معاند شاهد هستیم.

هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضور زنان نیز در راهپیمایی امروز بی‌بدیل بود، حنانه سادات موسوی دانشجوی شاهرودی درباره این راهپیمایی می‌گوید: با توجه به اینکه فضای مجازی با اختلالاتی روبرو است برخی گمان می‌کردند که در این فاصله اندک شاید مردم فرصت مطلع شدن از این راهپیمایی را نداشته باشند اما شاهد هستیم که چه حضور پرشوری در بین مردم شهیدپرور شاهرود و چند شهر دیگر ایران اسلامی در محکومیت اغتشاشات اخیر، رقم خورده است.

این دانشجوی شاهرودی ادامه می‌دهد: در شرایطی که کشور دچار برخی بحران‌ها می‌شود این رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در زمان مناسب و با درایت و هوشیاری کامل اجازه سوءاستفاده به بیگانگان و آشوب‌گران را نمی‌دهد و امروز بار دیگر شاهد بروز این هوشیاری از سوی معظم له بوده‌ایم.

موسوی می‌افزاید: مردم در هرکجا و هر قشری باوجود هر نوع فکری وقتی پای ارزش‌های انقلاب اسلامی وسط می‌آید نشان می‌دهند که اولویت‌ها برایشان چه معنایی دارد شاید امروز برخی سیاست‌های دولت سبب شده باشد تا گرانی‌ها بر اقشار مردم فشار بیاورد اما اولویت‌های مردم متفاوت است و وقتی صحبت از نظام اسلامی به میان می‌آید همه‌چیز تفاوت می‌کند.

اجازه سوء استفاده به کسی داده نمی‌شود

فاطمه جلالی از دیگر شرکت‌کنندگان این روز که کف دودست خود نیز با خودکار طرحی کشیده که وقتی دودستش را کنار هم قرار می‌دهد عبارت جانم فدای رهبر خوانده می‌شود، می‌گوید: امروز مشت‌های گره شده مردم بار دیگر نشان داد که اجازه سوءاستفاده را به هیچ‌کس نمی‌دهند.

این دختر شاهرودی می‌افزاید: شاید دشمنان فکر می‌کردند که با یک تغییر در سیاست‌های اقتصادی بنیان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی فرومی‌ریزد اما یک‌بار دیگر مردم به آن‌ها نشان دادند که خیالاتشان چقدر خام است.

تداوم راه شهدا

یکی از دیگر شهروندان شاهرودی که عکس یکی از شهدای دفاع مقدس را در دست دارد، می‌گوید: امنیت یک گوهر گران‌بها است که ما آن را با خون سرخ شهیدان به دست آورده‌ایم و به این راحتی هم آن را از دست نخواهیم داد و امروز نیز به میدان آمده‌ایم تا این موضوع را به دشمنان ثابت کنیم.

برادر شهید عامری می‌گوید: خط شهدا را ادامه می‌دهیم چراکه همین جوانان بودند که روزگاری برای تداوم راه انقلاب اسلامی به جبهه نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و امروز بر ما است که بدانیم ادامه دادن راه این بزرگواران رسالتی مهم تلقی می‌شود.

راهپیمایی مردم شاهرود در انزجار از اغتشاش‌گران به پایان خود نزدیک می‌شود خیابان‌های مجاور مملو از جمعیت است کم‌کم مردم پراکنده می‌شوند و عده‌ای شعارنوشته‌هایی که بر روی آن‌ها مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر نوشته‌شده را جمع‌آوری می‌کنند شعارنوشته‌هایی که برخی‌شان در همین یکی دو روزی آماده‌شده‌اند و در فرصتی اندک توانستند جلوه‌ای زیبا به راهپیمایی مردم بدهند.

تداوم حماسه شاهرود در سمنان

شاهرودی‌ها بار دیگر نشان دادند اهل حماسه‌آفرینی هستند از نخستین نماز جمعه پس از عاشورای ۸۸ که کفن‌پوش در تهران حاضر شدند و در صف نخست نماز جمعه مرگ بر فتنه‌گر سر دادند تا امروز که یکی از پیشگامان راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران بودند همواره نشان داده‌اند که در صف نخست قرار دارند.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اما در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه راهپیمایی مشابهی روز شنبه در شهر سمنان نیز برگزار می‌شود، گفت: مردم مرکز استان نیز بار دیگر برای حماسه سازی به میدان خواهند آمد.

این روزها استان سمنان جلوه‌گاه حماسه سازی و ولایتمداری است مردمی که می‌آیند تا بگویند پاسدار خون سه هزار شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ... خود هستند. شهدایی که امنیت امروزمان را مرهون و مدیون آنان هستیم.

کد خبر 4777556

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شاهرود عباس امینی اغتشاشات ایران ایالات متحده آمریکا آل سعود انگلستان سید محمد طباطبایی انقلاب دفاع مقدس امنیت اجتماعی ولایت فقیه راهپیمایی بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی زلزله بیرجند راهپیمایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • سپاه صادق
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است